A7 PLOIEȘTI-BUZĂU Câștigătorii inițiali ai licitației, înștiințați de CNAIR

A7 PLOIEȘTI-BUZĂU Câștigătorii inițiali ai licitației, înștiințați de CNAIR
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Asociația Pro Infrastructura a anunțat că au fost transmise înștiințări  către companiile/asocierile clasate pe primul loc în cadrul procedurilor de selecție a constructorilor pentru cele trei loturi din A7 Ploiești-Buzău.

 

Cu o lungime de 63,25 km, acesta este primul tronson din A7 Ploiești – Pașcani, Autostrada Moldovei. 39 de oferte au fost depuse pentru cele trei loturi.

Potrivit Asociației Pro Infrastructura, asocierea Drum Asfalt-Ilgaz-OPR-Obras-Trameco a fost înștiințată că se clasează pe locul 1 între ofertanții pentru lotul 3 din Autostrada A7 Ploiești-Buzău. Într-o informare ulterioară, ONG-ul a a anunțat că au fost înștiințați că se află pe primul loc Bog'Art-Tancrad-Cosedil (România-Italia), pentru lotul 1 Ploiești (Dumbrava) – Mizil, și Coni -Trace (România-Bulgaria), pentru lotul 2 Mizil-Pietroasele.

“Acest pas procedural este notificarea dată de CNAIR ofertanților care după evaluarea tehnică și financiară s-au clasat pe locul 1. Acum mingea este la ei și sunt obligați ca, în următoarele zile, termenul cerut de CNAIR fiind 22 februarie, să vină cu toate documentele justificative: DUAE, caziere fiscale, informații despre cifra de afaceri, tot ce este necesar pentru a demonstra că respectă toate criteriile de calificare și selecție ale licitației. Din experiența noastră, acest pas este o simplă formalitate și, în cele mai multe cazuri, antreprenorii furnizează fără probleme aceste documente. Dar există și surprize, rare, în care practic constructorii nu pot face dovada a ceea ce au declarat, caz în care sunt descalificați și se trece la următoarea ofertă admisibilă, clasată pe locul doi. După ce antreprenorii se achită de această obligație, CNAIR emite raportul procedurii, cel prin care se desemnează oficial câștigătorul. Apoi urmează contestațiile, aproape garantate pe aceste trei loturi cu prețuri foarte bune, decent pregătite față de altele (avem proiect tehnic care doar trebuie executat în teren) și cu numeroase oferte, 39 în total”, au explicat cei de la Pro Infrastructura.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat, recent, că anul acesta începe construcția primelor sectoare ale autostrăzii care leagă Muntenia de Moldova.

Potrivit secretarului de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu, pe lotul Dumbrava – Mizil, între km 0+000 – km 21+000,  vor fi construite și 15 de poduri și pasaje, două noduri rutiere și un centru de întreținere și monitorizare. Pe lotul al doilea, Mizil – Pietroasele, Scrioșteanu a anunțat că proiectul implică și construirea a 20 de poduri și pasaje, a două noduri rutiere și a două spații de servicii. Pe ultimul lot, Pietroasele – Buzău, vor exista șapte poduri și pasaje, două noduri rutiere, un centru de întreținere și două spații de servicii, a mai precizat secretarul de stat.

“Am reușit în acest an să obțin finanțarea europeană prin PNRR pentru Autostrada A7 Ploiești - Pașcani, un proiect major de 3 miliarde de euro și 320 km lungime, ce ar trebui să conecteze rapid și sigur Moldova de București și sudul țării. Însă PNRR are termene clare: în 2024, A7 trebuie să fie 50% construită. Iar în 2026 trebuie să fie toată gata”, a avertizat la finalul anului trecut Cătălin Drulă, fost ministru al Transporturilor.

Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră! 

 

Image