Acces restricționat în sediul Primăriei Ploiești și în Palatul Administrativ

Acces restricționat în sediul Primăriei Ploiești și în Palatul Administrativ
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Primarul Ploieștiului, Adrian Dobre, a dispus măsuri suplimentare, la nivelul municipiului, pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19.

"Se suspendă activitățile publice, cât si cele private, desfășurate în interiorul incintelor instituțiilor de cultură și sportive aflate sub autoritatea Municipiului Ploiești, respectiv: Teatrul «Toma Caragiu», Filarmonica «Paul Constantinescu», Casa de Cultură «I.L.Caragiale», Clubul Sportiv Municipal. Totodată, se suspendă orice activitate cultural-artistică, educativă, religioasă și sportivă  în incinta sălilor aparținând Municipiului Ploiești. În același context, sălile de ședință din cadrul Primăriei Municipiului Ploiești se vor dezinfecta după fiecare utilizare", au informat reprezentanții municipalității.

Aceștia au mai precizat și că, de acum, cetățenilor care apelează la serviciile instituției nu li se va mai permite accesul în clădire. "Aceștia vor staționa la intrarea in instituție, unde va coborî reprezentantul compartimentului de specialitate, care îi poate acorda informațiile necesare. Numai dacă este nevoie, în fiecare dimineață, directorii și șefii de serviciu vor solicita, sub semnătură personală, aprobarea pentru persoanele din exteriorul instituției care ar trebui să intre în clădire în ziua respectivă. Lista aprobată de Administratorul Public al Municipiului Ploiești va fi transmisă la intrarea în clădire personalului de pază de la Poliția Locală Ploiești. De asemenea, orice cetățean  va intra in instituție doar după ce va fi notat în registrul de intrare cu nume, prenume, adresa, persoana la care trebuie să ajungă în cadrul instituției. Funcționarul public va coborî să preia cetățeanul sau să rezolve problema, în spațiul amenajat pentru public, la intrarea principală. Astfel, angajații care asigură relațiile  cu publicul și registratura  își vor desfășura activitatea cu respectarea măsurilor de protecție, respectiv prin purtarea de mănuși și mască, după caz. Personalul care desfășoară activitate de încasări și plăți își va desfășura activitatea cu mască, mănuși, dezinfectant", informează Primăria Ploiești.

Reprezentanții Compartimentului Protecție Civilă  și Protecția Muncii  au sarcina să verifice zilnic dacă sunt respectate măsurile de igienă în instituție: spații dezinfectate, săpun și hârtie igienică la toalete, dezinfectant în fiecare birou/serviciu/direcție.

Toți salariații municipalității sunt obligați să poarte ecuson.

Angajații aparatului de specialitate din cadrul U.A.T. Municipiul Ploiești  își vor desfășura activitatea cu respectarea măsurilor de igienă și siguranță și au obligația de a anunța telefonic șeful ierarhic superior  cu privire la apariția unei simptomatologii/contactul cu persoane care vin din țările în care au fost confirmate cazuri de COVID-19, fiindu-le interzisă prezența la locul de muncă în acest context, au mai transmis reprezentanții municipalității.

Și Consiliul Județean a anunțat, încă de ieri, restricționarea accesului în Palatul Administrativ din Ploiești, sediul CJ Prahova și al Prefecturii Prahova.

Măsurile luate la nivelul instituției:

- sălile de ședință din cadrul Consiliului Judeţean Prahova se vor dezinfecta după fiecare utilizare.

- persoanele care apelează la serviciile instituției vor staționa la intrarea B, unde vor fi preluate de structura relații cu publicul, de la camera 61 și de reprezentantul compartimentului instituției, care îi poate acorda informațiile necesare.

- angajații care asigură relațiile cu publicul și registratura Consiliului Judeţean Prahova își vor desfășura activitatea cu respectarea măsurilor de protecție, respectiv mănuși și mască, după caz.

- personalul care desfășoară activitate de încasări și plăți, precum și cel din cadrul Biroului unic, din subordinea Arhitectului Șef își va desfășura activitatea cu mască și mănuși.

- angajații care au ca atribuții verificarea activității operatorilor de transport rutier vor identifica dacă operatorii de transport respectă regulile de igienă și protecție cu privire la dezinfectarea mijlocului de transport.

-angajații aparatului de specialitate din cadrul Consiliului Judeţean Prahova își vor desfășura activitatea cu respectarea măsurilor de igienă și siguranță și au obligația de a anunța telefonic șeful ierarhic superior cu privire la apariția unei simptomatologii/contactul cu persoane care vin din zonele aflate sub atenționare privind incidența cazurilor de COVID-19, fiindu-le interzisă prezența la locul de muncă.

 

 

Image