250 de autobuze din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool poartă mesajul “Hop on board to România”, o campanie outdoor de promovare a României peste hotare.
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului este organizatorul acestei campanii care vizează creșterea vizibilității României ca destinație turistică pentru cetăţenii britanici. Acțiunea se va desfășura timp de o lună, în perioada 4 noiembrie - 4 decembrie, informează ministerul.
Documentarul independent „Apă şi talpă”, realizat de Mircea Gherase şi Lucian Mircu, intră din 8 noiembrie în cinematografele din România
Estimările ministerului arată o expunere de 51,1% din populația londoneză. În centrul Londrei, 50 de autobuze vor purta mesajul “Hop on board to Romania”, impactul estimat fiind de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări.
În paralel, România este promovată la târgul internațional de turism World Travel Market Londra, mai exact între 5-7 noiembrie, consolidându-și astfel poziția pe una dintre piețele de interes major - Regatul Unit.