România a demarat o campanie de promovare turistică în Franța

România a demarat o campanie de promovare turistică în Franța
Ministerul Turismului din România a demarat o campanie de promovare a imaginii țării la Paris, cu ocazia Cupei Mondiale de Rugby (Foto: Paul Antonescu)
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

România își face promovare în Franța. O campanie de promovare a imaginii țării a fost demarată recent în Hexagon, cu ocazia Cupei Mondiale de Rugby, fiind parte dintr-un program mai amplu al autorităților de la București.

Mai multe autobuze din Paris au fost colantate cu imagini din România. Totodată, în capitala Franței au apărut și mai bine de 100 de panouri publicitare. Totul face parte dintr-un proiect al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului de promovare peste hotare a imaginii țării.

Franța face parte, alături de alte șase țări, dintr-un grup țintă unde specialiștii spun că există un potențial mare pentru atragerea turiștilor, a anunțat ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Radu Oprea.

România a demarat o campanie de promovare a imaginii, la Paris

Campania din Paris este programată să se deruleze până pe 26 septembrie, iar autoritățile române speră ca mesajul să ajungă la 15 milioane de oameni.

„Dacă veți merge prin Paris în perioada 6 - 26 septembrie, probabil că veți fi surprinși de faptul că pe autobuzele turistice și pe multe panouri publicitare scrie România. Este vorba despre o campanie publicitară care are ca scop atragerea de turiști străini în România. Franța face parte din grupul țintă, format din șapte țări, unde specialiștii spun că există un potențial mare pentru atragerea turiștilor. Nu a fost aleasă întâmplător perioada, acum la Paris se desfășoară Cupa Mondială de Rugby, ceea ce conferă vizibilitate foarte mare României”, a anunțat ministrul Radu Oprea, într-un mesaj publicat pe pagina sa oficială de Facebook.

„Țintele sunt: 15 milioane de persoane în campania outdoor (103 de panouri de 8 mp) și 27 milioane de vizualizări pe traseul celor 17 autobuze turistice colantate”, a mai declarat ministrul, care i-a mulțumit autorului fotografiei „pentru faptul că a acceptat ca poza lui să devină imaginea campaniei”.

Image