Compania Facebook se numeşte acum Meta, modificarea fiind parte dintr-un demers de schimbare a brandului care se concentrează pe ambiţiile sale de a construi ”metaversul”, un mediu virtual comun pe care mizează că va fi deveni următoarea mare platformă informatică.
Anunțul a fost făcut de CEO-ul Mark Zuckerberg, care a declarat că noul nume reflectă ambiţiile sale de a construi metaversul, mai degrabă decât serviciul său de socializare omonim, scrie News.ro, citând Reuters. ”În acest moment, marca noastră este atât de strâns legată de un singur produs, încât nu poate reprezenta tot ceea ce facem astăzi, darămite în viitor”, a spus Zuckerberg.
Compania, care a investit mult în realitatea augmentată şi virtuală, a anunțat că schimbarea va reuni diferitele aplicaţii şi tehnologii sub un singur brand nou, dar că nu îşi va schimba structura corporativă, mai scrie News.ro.
Metavers, termenul care definește un mediu virtual partajat, a fost inventat de un român
Metavers, un termen inventat pentru prima dată într-un roman distopic în urmă cu trei decenii şi care acum atrage mult interes în Silicon Valley, se referă în linii mari la ideea unui mediu virtual partajat, care poate fi accesat de oameni care folosesc diferite dispozitive.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!
Sursa foto: pymnts.ro