Rovana Plumb a fost cea care a introdus forma actuala a Timbrului de Mediu, un adevarat 'doctorat' in prostie si anapodism, spun cei de la 4tuning.ro. Rovana Plumb este cea care a spus: masinile non-Euro vor avea cea mai mica taxa de poluare pentru ca sunt vechi si in curand nu vor mai circula, chiar daca polueaza. Tot ea a spus si ca masinile Euro 3 si Euro 4 trebuie sa aiba taxele cele mai mari. Insă domnia sa circulă cu mașina înmatriculată în Bulgaria, scrie realitatea.net
Tocmai din acest motiv s-a gandit ca nu strica sa circule cu un BMW M6, ultimul model, o masina care are sub capota un motor deloc economic de 560 cp. Insa lasand la o parte aceasta masina inscrisa in Romania cu numarul B 111 RPB, ne legam de alta limuzina de lux din ograda femeii. Un Audi Q7 cu motor V8 pe benzina de 4.2 litri. Acest Audi a fost cumparat nou de familia Plumb in 2008 si a aparut in declaratiile de avere in 2012 si 2013, dupa care, in 2014, acest automobil parea instrainat. In fapt, masina i-a fost data fiului Rovanei care nu a stat pe ganduri si, asa cum ii sta bine unei familii ecologice, a inscris-o in Bulgaria.
Altfel, juniorul Plumb ar fi platit cateva mii de Euro taxa de poluare instituita de mama sa, dar si un impozit anual de 6088 lei. Insa, conform spuselor vecinilor, si Rovana Plumb conduce masina "bulgareasca" din cand in cand... Ironie, da. Gluma proasta, da. Banc hazliu, da. Orice poate fi aceasta intamplare. Nu si realitate. Dar, dimpotriva: asta este realitatea.
Ministrul Mediului circula cu unul din cele mai poluante automobile din lume, BMW M6, si familia detine propriile autoturisme, dar inscrise in Bulgaria, pentru a evita plata taxelor mari.