Persoanele care au cumpărat cel puţin o doză de Red Bull între anii 2002 şi 2014 şi sunt rezidente în Statele Unite ale Americii pot primi fiecare compensaţii de 10 dolari sau produse de 15 dolari pentru a renunţa la un eventual proces împotriva gigantului băuturilor energizante.
Producătorul austriac de băuturi energizante a pierdut în SUA un proces şi este de acord să plătească despăgubiri pentru persoanele care au băut Red Bull în America în ultimii 12 ani, potrivitmirror.co.uk.
Faimosul slogan pentru băutura energizantă Red Bull – “Red Bull îţi dă aripi” - a fost considerat falsă publicitate în cadrul unui proces care a avut loc în SUA, iar producătorul austriac a fost de acord să plătească 13 milioane de dolari compensaţii pentru consumatori.
Aceasta înseamnă că orice persoană din SUA care a consumat o doză de Red Bull în ultimii 12 ani ar putea fi despăgubită în bani. Acestea nici măcar nu au nevoie să arată dovada că au cumpărat faimoasa băutură energizantă, notează publicaţia britanică
Compania producătoare - care a recunoscut că a greşit - a fost de acord să plătească fiecărui consumator rezident SUA o sumă de 10 dolari cash sau produse în valoare de 15 dolari pe persoană, până la suma totală de 13 milioane de dolari.
Un web site - energydrinksettlement.com - înfiinţat de Red Bull pentru a procesa cererile pentru compensaţii a picat după avalanşa de cereri depuse de cei interesaţi.
Compania care produce băutura energizantă a fixat ca termen limită pentru primirea cecerilor de despăgubire luna martie 2015.
Procesul împotriva companiei a fost început în 2013 de către un consumator din SUA, Benjamin Careathers. El a susţinut sloganul Red Bull este fals şi că în mod clar nu înseamnă că băutura îţi va da aripi. Consumatorul a pretins că băutura ar trebui să dea celor care o consumă un impuls de energie mai mare decât o ceaşcă medie de cafea, iar la o audiere din luna august, un judecător a fost de acord cu el.
Firma a fost de acord să modifice campaniile de marketing viitoare.Red Bull este cel mai mare producător de băuturi energizante din lume, cu vânzări în 2013 de 5,4 miliarde de doze.