În ultimele ore, pe paginile de Facebook ale unor restaurante din Ploiești sau din împrejurimi au început să apară anunțuri cu privire la măsuri luate în contextul epidemiologic actual, adoptate de proprietari și din rațiuni economice, dar și din dorința de a nu-și expune clienții și angajații anumitor riscuri.
Lacul Verde Resort, de exemplu, a publicat joi o informare privind anularea evenimentului pe care îl planificase pentru sâmbătă, 14 februarie: "Dragii noștri clienți, dorim să vă anunțăm anularea evenimentului din acest weekend, 14 Martie 2020, în urma Hotărârii nr. 9 din data de 10.03.2020 a Grupului de Suport Tehnico-Stiintific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României, astfel:
Pasajul nr. 4 din aceasta Hotărâre prevede:
«Se propune spre aprobarea CNSSU, restricționarea activităților culturale, științifice, artistice, religioase, sportive și divertisment, în spatii închise, cu participarea a peste 100 de persoane, pana în data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire.»
Va mulțumim pentru înțelegere!"
În Ploiești, patronii Akua Garden au decis să pună accent pe livrări. "Traversam impreuna o perioada dificila. Restaurant #AkuaGarden trateaza cu maxima seriozitate epidemia de Covid-19, iar buna stare a clientilor si angajatilor nostri, precum si calitatea preparatelor sunt aspecte esentiale pentru noi. Am sporit frecventa masurilor de dezinfectie si curatenie pentru ca fiecare persoana care trece pragul restaurantului nostru sa se simta in deplina siguranta.
Va multumim ca ne sunteti in continuare alaturi si intelegm ca frecventa iesirilor in oras a scazut. Dorim asadar sa va oferim posibilitatea, alaturi de platforma de livrari Food Panda, de a va bucura in continuare de preparatele noastre. Astfel, ne puteti contacta direct la numarul 0744779908, iar noi ne vom ocupa personal de livrare.
Indemnam la spirit civic, calm si responsabilitate, iar impreuna vom putea depasi acest impas. Cu bine"! este mesajul publicat pe pagina de Facebook a localului.
O măsură radicală a fost luată, deja, de proprietarul afacerii Cris-Tim, în cazul restaurantului Casa Timiș, de la Chițorani. Activitatea a fost suspendată, începând de astăzi, cel puțin până la finalul lunii martie. "Sănătatea, siguranƫa și bunăstarea oaspeților noștri și a membrilor echipei Casei Timiș este întotdeauna cea mai mare prioritate a noastră.
Dezinfectăm constant toate suprafeƫele Casei Timiş care beneficiază şi de un atuu considerabil: utilizarea OZONULUI de-a lungul întregii zile, unul dintre cei mai puternici ANTIBACTERIENI, ANTIFUNGICI şi ANTIVIRALI la această oră.
Insă, având în vedere situaƫia actuala generată de răspândirea pe plan naƫional şi internaƫional a cazurilor suspecte sau de infectare cu COVID-19 şi a celor mai recente măsuri luate de Guvern, am luat decizia suspendării activității Casei Timiş în luna martie cu precizare ca această perioadă se poate prelungi ulterior.
Toate evenimentele organizate în luna martie, printre care și Brunch-urile Orient Express by Casa Timiș Belgrad și Sofia, vor fi amânate pentru moment.
Le oferim oaspetilor noştri care şi-au dorit să participe sau sa organizeze în această perioadă evenimente la Casa Timiş opƫiunea de a reprograma evenimentele personale sau corporate, de a folosi cuantumul plătit pentru viitoarele brunch-uri sau rezervări sau de a-şi primi banii înapoi integral. În acest scop, colegii noştri vă vor contacta personal pe fiecare dintre dumneavoastră.
(...)
Vă mulƫumim pentru înƫelegere şi vă rugăm să vă păstraƫi optimismul care are un rol deosebit de important în menƫinerea unui sistem imunitor puternic şi o stare de echilibru emoƫional" este mesaul publicat și pe pagina de Facebook a acestui restaurant.
Sursa foto: Facebook/ Casa Timiș