După ce Consiliul Local a hotărât, săptămâna trecută, pentru a doua oară, acordarea unei „subvenţii“ (oficial: acoperire diferenţei dintre venituri şi cheltuieli înregistrate de societatea de transport la finalul anului 2016) de 4,6 milioane de lei către TCE, factura emisă de societatea de transport către Primăria Ploieşti pentru a-i fi achitată, a fost rătăcită.
Factura cu suma înscrisă de 4,6 milioane lei a fost emisă imediat de către TCE, primăriei, iar aceasta a trimis-o la RASP (Regia Autonomă de Servicii Publice). De atunci nu se mai ştie nimic.
Potrivit surselor, luni dimineață proiectul de operațiuni a fost transmis Primăriei Ploiești, dar factura nu.
Momentan, factura nu ar fi ajuns la Primărie şi nimeni din sediul primăriei nu ştia pe unde s-o fi rătăcit.
În continuare nu există nicio garanţie că factura va primi aviz de la Direcţia Economică a primăriei.
Aleşii locali au votat pe 6 decembrie, din nou, un proiect de subvenţionare a TCE-ului cu o sumă mai mică. De fapt, este o reluare modificată a proiectului mai vechi, adoptat pe 1 septembrie, care nu a fost pus în aplicare de executivul municipalităţii din cauza lipsei de viză CFP a Direcţiei Economice. De data aceasta proiectul a fost modificat drastic: Suma a scăzut de la 6,6 milioane, plus TVA, la 4,6 milioane fără aplicare de TVA.
În septembrie, Consiliul Local aprobase acordarea unei sume de 6,6 milioane de lei către TCE, plus TVA (7,8 milioane cu TVA), destinată acoperirii diferenţei dintre venituri şi cheltuieli înregistrate de societatea de transport la finalul anului 2016.
Conducerea TCE arată acum că a făcut o reevaluare a pierderilor pe anul 2016 şi a descoperit că acestea nu mai sunt aşa de mari, astfel că reduce cu 1,9 milioane de lei din suma solicitată Consiliului Local Ploieşti.
Reprezentanţii TCE au afirmat, că în ciuda eşalonării datoriilor sale către ANAF, nu va mai avea bani pentru funcţionare până la sfârşitul anului.