De azi-noapte, operatorul de termoficare al Ploieștiului a început să furnizeze agent termic pentru încălzire către locuințele racordate la sistemul centralizat. Eventualele probleme pot fi reclamate direct către Termo sau prin Primărie.
"În contextul reluării furnizării agentului termic pentru toți beneficiarii sistemului centralizat de termoficare, eventualele disfuncționalități care pot surveni în procesul de livrare a agentului termic către populație pot fi semnalate, de urgență, atât operatorului S.C. Termo Ploiești S.R.L, cât și Primăriei municipiului Ploiești.
Pentru remedierea promptă și eficientă a aspectelor semnalate, ploieștenii au posibilitatea să apeleze, direct, operatorul de termie la nr. 0.800.672.777 - Telverde (număr de telefon gratuit, apelabil la nivel național în orice rețea, 24 de ore din 24, 7 zile din 7); 0244 520 312 (Centrala), respectiv Dispeceratul Primăriei municipiului Ploiești, la nr. de tel. 0244 984 (Alo, domnule Primar) sau Telverde 0.800.800.884", a transmis Primăria Ploiești.
Cetățenii sunt îndemnați, de asemenea, să contacteze și reprezentanții asociațiilor de proprietari, în vederea verificării instalațiilor interioare, respectiv pentru a afla dacă nu cumva asociația a solicitat operatorului nereluarea furnizării agentului termic pentru această perioadă.
Începe furnizarea de agent termic pentru încălzire în tot municipiul Ploiești
Începând cu data de 2 noiembrie 2023, etapizat, a fost reluat procesul de livrare a agentului termic către toți beneficiarii sistemului centralizat de termoficare din municipiul Ploiești, dar asociațiile au posibilitatea să anunțe dacă nu doresc acest lucru. În astfel de cazuri, vanele vor rămâne sigilate până la o nouă solicitare din partea asociației.