Comuna Florești a finalizat proiectul privind cadastrarea generală gratuită a localității, lucrări ce au inclus intravilanul și extravilanul comunei. Documentele pentru cetățeni vor fi eliberate de joi, 2 februarie. În cazul proprietarilor decedați, urmează să fie asigurată, tot gratuit, realizarea succesiunii.
“Sunt bucuroasă că am reușit să finalizăm un proiect foarte important pentru localitatea noastră! Este vorba despre predarea lucrării de cadastrare generală gratuită a întregii localități, tot intravilanul și extravilanul comunei. La acest final de proiect au participat domnul vicepreședinte al Consiliului Județean Prahova, Dumitru Tudone, doamna viceprimar Pavel Mihaela, doamna director general al Oficiului de Cadastru Prahova, domnul șef de serviciu cadastru și doamna șef de birou sistematic din cadrul Oficiului de Cadastru. De asemenea, au fost prezenți și angajați ai Primăriei, fără de care nu reușeam să finalizăm acest proiect important, începând cu Secretarul General al Primăriei până la compartimentele de Impozite și Taxe, Registru Agricol și Urbanism”, a declarat primarul Simona David.
La Florești sunt 6.108 certificate care vor fi distribuite de joi, 2 februarie. Cetățenii le pot ridica de la Primăria localității, în zilele luni, marți și miercuri între orele 08.30 – 16.00, joia între 08.30 – 17.30 și vinerea între 08.30 – 14.00.
“La eliberarea cărților funciare, este necesar să aveți la dumneavoastră cartea de identitate.
De asemenea, în acest proiect avem gratuită și succesiunea.
Oficiul de Cadastru întocmește, săptămâna aceasta, lista persoanelor decedate, care va fi transmisă Primăriei.
La rândul ei, Primăria va întocmi anexa 24 pentru fiecare decedat în parte și o va transmite către Camera Notarilor Publici Prahova, iar aceștia vor înștiința notarii publici din zona teritorială Câmpina, în vederea deschiderii succesiunilor.
Moștenitorii persoanelor decedate vor fi anunțați de către notari”, a mai precizat Simona David.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!