Miercuri, pe 16 august, a expirat termenul limită pentru depunerea ofertelor în cadrul celei de-a doua licitații organizate de Consiliul Județean Prahova, pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor în cadrul proiectului "Acces rutier complementar descărcare A3 Azuga - Bușteni", cu o valoare estimată la 604.733.687 de lei, fără TVA. Prima procedură, lansată la începutul anului, a fost anulată întrucât cele două oferte depuse au fost considerate inacceptabile și/sau neconforme.
Ofertele în cadrul actualei licitații, lansate în luna iunie, au fost transmise, potrivit economica.net, de:
- Itinera Spa (Italia)
- Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Leader) – VISIO CONSTRUCTION WORKS (Turcia – România)
- Asocierea CONI (Leader) – SC GOTT STRASSE SRL – PERFECT CONSULT EUROPE SRL – DRUM POD INVEST – „NVO „TRANSINZHINIRYNG” LLC – Automagistral Pivden (România – Ucraina).
Guvernul a aprobat valoarea investițiilor pentru variantele ocolitoare de la Comarnic, Bușteni și Azuga
Cea de-a doua asociere interesată, dar și liderul celei de-a treia, au participat și la procedura anulată în luna mai.
În cadrul actualei licitații, termenul pentru evaluarea ofertelor expiră în luna octombrie.
Potrivit detaliilor publicate anterior de conducerea CJ Prahova, centura orașului Bușteni va avea o lungime de aproape 7 km și două benzi de circulație. Vor fi construite 5 poduri noi peste râul Prahova și unu peste pârâul Jepilor, un pasaj suprateran peste râul Prahova și calea ferată, un pasaj subteran lângă Castelul Cantacuzino, precum și 4 sensuri giratorii de legătură cu DN1, A3 și principalele artere rutiere din oraș.
Centura orașului Azuga va avea o lungime de aproape 3 km și două benzi de circulație. Pe această distanță vor fi construite un semitunel de 200 m, 6 poduri peste râul Prahova, un pasaj subteran la intersecție cu DN1 și calea ferată, un pasaj suprateran peste râul Prahova și calea ferată, precum și 2 sensuri giratorii de legătură cu DN1 și A3.
Durata contractului va fi de 36 de luni.