Consiliul Județean Prahova a publicat, în SEAP, anunțul privind organizarea procedurii pentru atribuirea contractului de execuție aferent proiectului „Realizare pasaj rutier la intersectia DN1 cu strada Prahovei (Azuga)”, obiectiv despre care se discută de mai mulți ani.
„Analizând situaţia existentă a traficului pe DN1 s-a constatat că este necesar realizarea unui pasaj rutier subteran la intersectia DN1 cu strada Prahovei si str. Independenței în orasul Azuga. Prin realizarea investiţiei se va asigura condiţia tehnică, în conformitate cu normativele privind siguranţa circulaţiei autovehiculelor şi a pietonilor, care presupune asigurarea protecţiei utilizatorilor, împotriva riscului de accidentare. Se va ridica standardul de urbanism al zonei, iar rezultatul va avea un impact pozitiv asupra populaţiei”, preciezează anunțul CJ.
CNAIR va construi 7 pasaje pietonale pe DN1, DN1A și DN1B, în Prahova. Cinci luni va dura elaborarea documentației
Potrivit devizului general valoarea estimată totală pentru executarea lucrărilor este de 18.392.308,80 lei, fără TVA.
Obiectivul ar urma să asigure un punct modern de legătură modern între proiectele majore de infrastructură rutieră din zona Azuga, anume centura ocolitoare, TransBaiul și viitoarea autostrada Comarnic – Brașov.
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența unei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Consiliul Județean Prahova încearcă obținerea finanțării prin Fonduri Europene (Program Transport 2021-2027), mai arată datele din SAEP.
Dacă se va ajunge în această etapă, contructorul va avea la dispoziție 12 luni pentru realizarea pasajului.
Curtea de Apel Ploiești a respins contestația turcilor de la Ozaltin, în urma licitației pentru Centura Bușteni - Azuga. Cine va construi șoseaua