Turcii de la Tefken au contestat rezultatul licitațiilor organizate pentru construirea loturilor 2 și 3 din sectorul între Buzău și Focșani al A7 Autostrada Moldovei Ploiești – Pașcani.
Contestațiile au fost depuse vineri și înregistrate luni, pe 3 octombrie, potrivit informațiilor de pe site-ul CNSC, forul care le va analiza și va da un verdict în cazul acestora. Contractele pentru cele două loturi fuseseră câștigate de Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL (România), dar semnarea lor este amânată având în vedere demersul celor de la Tefken.
Turcii de la Tekfen İnşaat ve Tesisat au depus oferte pentru toate cele patru tronsoane de pe sectorul între Buzău și Focșani și au pierdut, în cadrul tuturor celor patru licitații, în fața aceleiași asocieri din România, SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL.
“Luni, 19.09.2022, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, pentru Tronsonul 2 (km 4+600 – km 35+400) Vadu Pașii – Râmnicu Sărat și pentru Tronsonul 3 (km 35+400 – km 71+500) Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni din autostrada BUZĂU – FOCȘANI, CNAIR a comunicat rezultatul procedurilor de atribuire a celor 2 contracte de execuție lucrări.
Ofertantul desemnat câștigător în cadrul ambelor loturi este ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. - S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L.
Pentru Tronsonul 2, cu preţul de 1.317.073.556,06 lei fără T.V.A.
Pentru Tronsonul 3, cu preţul de 1.469.390.182,97 lei fără T.V.A.
Durata de execuție a contractelor este de 26 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.
Finanțarea acestor obiective este asigurată prin PNRR”, a informat luna trecută CNAIR.
Valoarea estimată a contractelor era de 1.642.233.646,58 de lei, fără TVA, pentru tronsonul 2, respective 1.834.367.380,36 de lei, fără TVA, pentru tronsonul 3.
Între Vadu Pașii și Râmnicu Sărat sunt 30,8 km pe care se vor construi inclusiv 12 poduri, printre care pentru Râmnicul Sărat și DN22, obiectiv considerat de o complexitate tehnică ridicată întrucât va avea 791 m lungime.
Pe următorul tronson, între Râmnicu Sărat și Mândrești Munteni, de 36,1 km, constructorul desemnat câștigător va avea de realizat 18 poduri și un pasaj.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!