Denunţ în direct: Arhitecta Ploieştiului reclamă dispariţia unor documente oficiale din arhiva Direcţiei de Urbanism

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

La Direcția de Urbanism au cam dispărut niște documente oficiale, a declarat candid și relaxat  arhitectul șef al Ploieștiului.

Vestea șoc s-a detonat în ședința Consiliului Local Ploiești și aceasta a provenit dinspre Direcția de Urbanism a Primăriei Ploiești, una din cele mai neperformante servicii ale administrației locale.

Totul a plecat de la arhitectul șef al Ploieștiului, Cristina Herția care s-a arătat nemulțumită de intenția primarului de a muta Direcția de Urbanism în clădirea Petrom, pentru că activitatea direcției nu se poate desfășura în siguranță. Aceasta a și spus că nu se va muta și nu va respecta intențiile conducerii primăriei. Cu această ocazie Cristina Herția a declarat că îi lipsesc o groază de documente oficiale aferente anului 2016 cu ocazia inventarierii dosarelor în cursul procedurii de mutare.

Iată traserul declarației halucinante:

Cristina Herția: În acest moment registratura Direcției de Urbanism s-a mutat în sediul de dincolo, în hol, cu tot cu documente care se supun GDP-urlui și care sunt documente opozabile în justiție. Zac pe holuri. O să mă întreb și eu la noapte sau după-amiază cine are acces la aceste documente. Nu eu am organizat această mutare și nici nu am repartizat spațiile. Spațiile au fost repartizate fără să fim întrebați direct. Eu vă anunț că nu accept să fiu mutată în spațiul unde am fost repartizată.

Consilierul Marius Mateescu: Este adevărat că, așa vorbește lumea, au dispărut documente originale din registratura dumneavoastră?

Cristina Herția: Da. Da! Este foarte adevărat. Nu din registratură, din arhivă. Urmează să fac o plângere către procuratură. Sunt mai multe probleme în această direcție. Eu am făcut un referat în luna aprilie sau mai, anul trecut, către conducerea primăriei să mi se securizeze registratura să fie instalate camere de luat vederi. Documentele nu mai încăpeau în arhivă și erau depozitate în sala de ședințe, public. Au zăcut pe jos la îndemâna tuturor. S-au făcut repetate adrese, dar nu a interesat pe nimeni. Drept care, unii și-au însușit aceste documente. O grămadă de documente, inclusiv din 2016. Acum am descoperit, după ce le-am luat la mână.

Consilierul George Botez : Vă îndemn, și în calitate de consilier, și în calitate de avocat, ca mâine dimineață, la ora 9 să aveți înregistrată la Parchet plângerea pentru infracțiunile aferente acestei constatări. Nerealizarea acestei plângeri vă va pune pe dumneavoastră într-o poziție penală necuvenită mai ales că ne-ați informat pe noi.  

Potrivit surselor, documentele dispărute reprezintă  în mare parte autorizații de construire din anul 2016 , dar și alte documentații.

Declarația este extrem de gravă și ar putea avea implicații extrem de neplăcute pentru șefii acestei direcții, pentru că, indiferent de constatările făcute, aceștia pot fi acuzați de neglijență în serviciu, mai ales că erau responsabili cu păstrarea arhivei intacte. În schimb, arhitectul șef recunoaște că multe dosare au fost depozitate pe un hol în care accesul publicului era permis, deschizând o supoziție – aceea că ar fi fost sustrase de anumiți cetățeni, petenți, oricine. 

 



 

Image