Mai multe operațiuni disponibile pentru contribuabili, pe platforma digitală a SPFL Ploiești

platformă digitala spfl ploiesti
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Serviciul Public de Finanțe Locale a diversificat tipul de operațiuni disponibile pe platforma digitală a instituției.

“Începând cu luna aprilie 2023, prin intermediul platformei digitale, contribuabilii ploieșteni beneficiază de următoarele servicii online:

  • vizualizare situație patrimonială;
  • vizualizare istoric plăți;
  • efectuare plăți;
  • solicitare și eliberare certificat fiscal;
  • declarare și scoatere din evidență a mijloacelor de transport (în acest caz este necesară numai scanarea documentelor solicitate, fără completarea declarațiilor aferente, acestea făcându-se prin preluarea automată a datelor din Cartea de Identitate a Vehiculului);
  • verificarea autenticității numărului din Registrul Electronic al Mijloacelor de Transport supuse Înmatriculării și Înregistrării;
  • la cerere, comunicarea oricărui document existent în dosarul dumneavoastră fiscal”, informează Primăria Ploiești.

Platforma digitală se accesează pe bază de utilizator și parolă, obținute în urma unei solicitări adresate Serviciului Public de Finanțe Locale Ploiești prin scanarea codului QR, pe care îl găsiți atât pe site-ul www.spfl.ro, cât și pagina de Facebook a Serviciului Public de Finanțe Locale Ploiești; prin accesarea linkului https://online.spfl.ro/plata/aspx/creare_cont.aspx; prin transmitere la adresa de email: informatica@spfl.ro.

 

Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!

 

 

Image