Primăria Municipiului Ploiești a anunțat, marți, că mutarea serviciilor și direcțiilor de specialitate se va finaliza în data de 05 decembrie 2018, dată la care se va muta, în noul sediu, Registratura Primăriei.
"În ceea ce privește Registratura Direcției Generale de Dezvoltare Urbană, menționăm faptul că, aceasta funcționează deja, la intrarea principală din noul sediu. Mulțumim comunității locale pentru înțelegerea de care dă dovadă, în contextul eventualelor sincope ce pot apărea în desfășurarea procesului de funcționare a administrației publice locale", au transmis reprezentanții municipalității, prin intermediul unui comunicat de presă.
Luni a avut loc și prima acțiune oficială găzduită de noua sală de ședințe a Primăriei Ploiești. Primarul Adrian Florin Dobre a participat la o întâlnire cu un grup de elevi ai Școlii Gimnaziale “Andrei Mureșanu”.
Edilul a fost gazda copiilor care au venit la Primărie într-o vizită oficială, în contextul unui proiect educațional derulat cu prilejul Centenarului Marii Uniri.