CJ Prahova a găzduit, luni, Conferinţa de diseminare a rezultatelor proiectului „Simplificare administrativă şi optimizarea serviciilor pentru cetăţeni în judeţul Prahova“, finanţat din fonduri nerambursabile prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă (POCA) 2014-2020. Valoarea totală se ridică la 2.711.077,45 de lei.
Proiectul urmărește eficientizarea proceselor orientate către cetăţeni şi entităţi juridice, prin implementarea unui set de servicii online (furnizate exclusiv beneficiarului). Concet, este vorba despre realizarea unei platforme de gestionare a proceselor de administrare , furnizarea online a serviciilor gestionate exclusiv de CJ Prahova, digitalizarea şi retro-digitalizarea documentelor din arhivă, de interes pentru cetăţeni sau persoane juridice din cadrul oraşelor şi comunelor.
„Cei interesaţi vor avea acces, în baza unui cont pe care şi-l vor putea crea pe platforma digital.cjph.ro (care urmează să fie operaţionalizată) la:
- documentele digitalizate aferente legii 112/1995, decretele de expropriere, statele de plată, hotărâri ale CJ Prahova, decizii ale fostului Consiliu popular al judeţului Prahova si ale Consiliului Județean Prahova
- informări privind stadiul lucrărilor realizate pe domeniul judeţului Prahova
- gestionarea finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi non profit de interes general conform legii 350/2005
- organizarea și desfășurarea activității de neutralizare a deșeurilor de origine animală conform OG 24/2016”, au informat reprezentanții CJ Prahova.
Pentru utilizarea optimă a platformei, au fost pregătite 30 de persoane atât din structura de conducere, cât şi din cea de execuţie din cadrul instituției.
Valoarea totală a proiectului se ridică la 2.711.077,45 de lei, dintre care cea eligibilă nerambursabilă este de 2.656.855,90 de lei, diferenţa fiind acoperită din bugetul național și cel județean. Durata de implementare a fost de 30 de luni.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!