Viceprimarul Ganea recunoaşte lipsa de bani a administraţiei locale pentru funcţionarea unor societăţi şi servicii

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Primăria Ploieşti suferă în continuare la capitolul lichidităţi pentru servicii şi pentru societăţile la care este acţionar şi pentru plata anumitor servicii prestate de operatori privaţi.

În acest moment este nevoie urgentă de alocarea unor sume pentru funcţionarea unor societăţi la care municipalitatea este acţionar precum SGU, TCE şi pentru plata unor facturi de servicii precum sunt cele de iluminat, salubritate dar şi plata unor rate la bănci.

„Sunt probleme reale cu bugetul municipiului. Căutăm tot felul de artificii şi soluţii legale pentru a-l putea echilibra. Avem nevoie de aproximativ 15 milioane de lei pentru a putea încheia luna noiembrie cu prevederile bugetare ce privesc societăţile SGU, TCE, RASP, iluminatul public, curăţenia, chiar şi CSM are de luat o mică sumă. Ideea este că nu ştim exact de unde vom lua aceşti bani. Sunt mai multe surse, una dintre ele ar fi posibilitatea de a întârzia plata autobuzelor care trebuie să ajungă, dacă există această posibilitate. Altă soluţie ar fi din cei 18 milioane alocaţi SC Hale şi Pieţe să luăm o parte, având în vedere că anul acesta nu o să-i folosească. Încă nu am găsit cadrul legal. Într-adevăr primăria suferă de cauza lipsei de lichidităţi şi prevederi bugetare la aceste capitole. Bugetul de investiţii nu este afectat de aceste probleme“, a declarat Cristian Ganea, viceprimarul Ploieştiului.

Defalcat ar fi nevoie de 3,6 milioane la TCE, 2 milioane la SGU, 1 milion de lei la iluminatul public, 3,8 milioane la salubritate, 4,2 milioane rate către bănci şi 550.000 la CSM.  

Image