Conducerea Primăriei Ploiești a dispus demolarea pasarelelor peste Dâmbu, din dreptul străzilor Cometului și Neajlov. Acestea vor fi reconstruite conform contractelor semnate în luna decembrie.
Lucrările de demolare și construire vor fi executate de către Asocierea SC SOS SERVICE SRL (lider al asocierii) – SC Dineng Dev SRL (asociat), în baza contractelor de proiectare și execuție, ce au fost încheiate cu municipalitatea ploieșteană la finele anului trecut.
Potrivit informațiilor furnizate de municipalitate, “pasarela din zona străzii Cometului va avea o deschidere de 13,00 m si o lungime totala de 14,00 m, iar, în secțiune transversală, aceasta va avea o lățime totală de 1,77 m, din care 1,50 m lățime utilă. Infrastructura pasarelei va fi alcătuită din 2 culee cu elevația din beton armat, fundate indirect pe piloți din țeavă cu diametrul 323,9 mm, umpluți cu beton cu lungimea de 5,10 m. Suprastructura va fi alcătuită din grinzi metalice ( IPE270), solidarizate în sens transversal prin antretoaze metalice (profile IPE200). Calea pe pasarelă va fi din tablă striată găurită cu grosimea de 5 mm. La marginea părții carosabile se va monta parapet metalic pietonal. Racordarea cu terasamentele se va face cu taluze cu pantă în amonte, aval și sub pasarelă. Se vor realiza și lucrări de reprofilare a albiei pe 40,00 m în amonte și 20,00 m în aval”.
roiectul noii pasarele din dreptul străzii Neajlov prevede o deschidere de 14,00 m și o lungime totală de 18,29 m, mai precizează comunicatul Primăriei Ploiești. “În secțiune transversală, pasarela va avea o lățime totală de 1,77 m, din care 1,50 m lățime utilă. Infrastructura pasarelei este alcătuită din 2 culee cu elevația din beton armat, fundate indirect pe piloți din țeava cu diametrul 323,9 mm, umpluți cu beton cu lungimea de 5,10 m. Suprastructura va fi alcătuită din grinzi metalice ( IPE270) solidarizate în sens transversal prin antretoaze metalice (profile IPE200). Calea pe pasarela va fi din tablă striată găurită cu grosimea de 5 mm. La marginea părții carosabile se va monta parapet metalic pietonal. Racordarea cu terasamentele se va face cu taluze cu panta în amonte și aval și sub pasarelă. Se vor realiza și lucrări de reprofilare a albiei pe 40,00 m în amonte și 20,00 m în aval”, menționează sursa citată.
În 2020, pe mai multe poduri și podețe din zona Dâmbu au fost impuse restricții de circulație, autoritățile temându-se că acestea vor ajunge să se prăbușească, dată fiind starea avansată de degradare.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!