ANUNŢ DE PARTICIPARE LA LICITAŢIA PUBLICĂ pentru închirierea unor terenuri situate în orașul Breaza, județul Prahova

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!
  1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Orașul Breaza, Cod fiscal: 2845486, str. Republicii, nr. 82B, cod 105400, Breaza, judeţul Prahova, telefon: 0244-340508, Fax: 0244-340428, email:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoana de contact Ramona Marin, tel. 0244/340508.
  2. Informații generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Terenurile care fac obiectul închirierii sunt situate în orașul Breaza astfel: teren în suprafață de 210 mp, CF 29217; teren în suprafață de 119 mp, CF 31158; teren în suprafață de 11893 mp, CF 31200; teren în suprafață de 225 mp, CF 31242; teren în suprafață de 845 mp, CF 31249; teren în suprafață de 345 mp, CF 31247; teren în suprafață de 255 mp, CF 31213; teren în suprafață de 2576 mp, CF 31245.Terenurile aparțin domeniului privat al orașului Breaza, iar închirierea se realizează conform H.C.L. nr. 4 din 26 ianuarie 2023 și conform art.333, art.335 din OUG. 57/2019
  3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: în baza unei solicitări scrise depuse la sediul Orașului Breaza

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul IP-API, etaj 2, camera 5 din cadrul orașului Breaza.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 16 lei și poate fi achitat în numerar la casieria unității.

3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor:  12.01.2024 , ora 12.00

  1. Informaţii privind ofertele:

4.1. Data limită de depunere a ofertelor:  19.01.2024, ora 12.00

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: orașul Breaza, str. Republicii, nr.82B, cod 105400, judeţul Prahova, la registratură

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original

  1. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 19.01.2024, ora 13.00, orașul Breaza, str. Republicii, nr. 82B, judeţul Prahova
  2. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Judecătoria Câmpina, Câmpina,
    str. 1 Decembrie 1918, nr. 14, județul Prahova, cod 105600, telefon: 0244/333045, fax: 0244/372222, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  3. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:20.12.2023

Întocmit, Ramona Marin – consilier IP-API

 

 

Image