DATĂ PUBLICARE ANUNȚ – 17 MAI 2024
ANUNȚ PARTICIPARE PROCEDURĂ ACHIZIȚIE FURNIZARE PRODUSE ÎN CADRUL PROIECTULUI
CREȘTEREA COMPETITIVITĂȚII ȘI PRODUCTIVITĂȚII S.C. NOVO DESIGN ADVERTISING S.R.L. PRIN ACHIZIȚIONAREA DE ECHIPAMENTE PENTRU ACTIVITĂȚI DE EDITARE
COD SMIS 319303
Informații solicitant
Surse finanțare:
- Programul Operațional Tranziție Justă 2021-2027 - apelul de proiecte PTJ/P5/1.1/1.A/PH
- Cofinanțare Novo Design&Advertising SRL
Solicitant : Novo Design&Advertising SRL, CIF RO 26480913, J29/168/2010.
Sediu social : Sat Păuleștii Noi, comuna Păulești, str. Al. I. Cuza, nr. 11, construcția C2, județ Prahova.
Punct de lucru: Municipiul Ploiești, str. Găgeni, nr. 88A, construcția C1, județul Prahova.
Program sediu social/punct de lucru: orele 08-17
Date de contact: Manolache Cristina-Adriana - administrator, Telefon – 0753148018
Mijloace de comunicare : Prin telefon, la sediul social sau punctul de lucru al societății în orele de program.
Tip contract : Furnizare echipamente/dotări.
Durată contract : 9 (nouă) luni de la emiterea comenzii de către beneficiar.
Obiectul contractului îl constituie livrarea de către Furnizor a echipamentelor/dotărilor aferente Lotului/ Loturilor din cadrul procedurii de achiziție echipamente/ dotări, în cadrul proiectului Creșterea competitivității și productivității SC Novo Design & Advertising SRL prin achiziționarea de echipamente pentru activități de editare, conform Specificțiilor tehnice și a Ofertei de preț a Furnizorului, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin contract.
Specificații tehnice echipamente/dotări.
Achiziția de furnizare produse (echipamente/dotări) este divizată pe loturi. Atribuirea contractului se va realiza pe loturi de produse ( echipamente/dotări), astfel că operatorii economici pot depune oferte pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile. Numărul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur operator economic este de 3 de loturi.
Loturile din cadrul procedurii de achiziție echipamente/ dotări, în cadrul proiectului Creșterea competitivității și productivității SC Novo Design & Advertising SRL prin achiziționarea de echipamente pentru activități de editare, constau în:
Lotul 1 - Imprimantă cerneală UV – 1 bucată, Sistem de finisare – 1 bucată
|
Cerințe minime/specificații tehnice minime imprimantă cerneală UV |
Dimensiune masă print: minim 3000 mm x 2000 mm - Viteză de printare: 70 m2/h - Grosime maximă a materialului: până la 100 mm - Rezoluție maximă print: 1200x1200 dpi - Lățime de imprimare efectivă a capului de printare: minim 110 mm; - Lămpi UV led, cu răcire cu apă Rol și funcțiune: Printează/imprimă pe diferite tipuri de materiale plate, rigide și flexibile cu grosimi până la 100 mm și dimensiuni până la 3000 x 2000 mm. Printerele UV au o productivitate ridicată și permit o imprimare la o calitate aproape fotografică. Acestea folosesc pentru uscarea cernelii lămpi UV tehnologia UV led, mai eficientă energetic decât lampile UV cu mercur (care sunt și toxice), ceea ce inseamnă un consum mai mic de energie, mai puține emisii de CO2 pentru producția energiei folosite la fabricarea acesteia și un impact mai redus asupra mediului. |
|
Cerințe minime/specificații tehnice minime sistem de finisare |
|
- Suprafața de lucru: minim 3200 mm x 2100 mm - Lățime media: 3220 mm - Precizie tăiere: 0.05% - Viteza de lucru: 1000 mm/s - Sistem automat de măsurare a adâncimii - Cap de tăiere multifuncțional - Sisteme automate de deconectare de la retea (Stand-By și Sleep Mode) Rol și funcțiune: Sistem profesional de finisare care permite tăierea pe contur a materialelor imprimate. Sistemul de finisare asigură precizie maximă de tăiere pentru o gamă largă de materiale rigide sau flexibile. |
|
Lotul 2 – Echipamente IT, Active necorporale
|
Cerințe minime/specificații tehnice minime echipamente IT |
Server - 1 bucată cu date tehnice care cuprind cerințele minime respectiv Sever | 8x2.5”| 2x4314 | 8x32GB | 8x960GB SSD SATA| 2x1100W | H755| 3Yr Basic NBD Rol și funcțiune: Necesar centralizării tuturor utilizatorilor în mediu unificat, flitrarea traficului la intrarea și ieșirea din rețea, asigură securitatea utilizatorilor, stocare date, pentru implementarea unui mediu VM, server AD, server SIEM, monitorizare și răspuns în mod activ la eventualele incidente de securitate și alte riscuri de securitate. |
|
Calculator – 3 bucăți cu date tehnice care cuprind cerințele minime respectiv All-in-One, i7-13700, 32GB RAM, 1TB SSD Rol și funcțiune: Necesar pentru activitatea de grafică și design, dar și pentru activitatea de gestiune, email, legătură clienți/ furnizori. |
|
Stație grafică – 1 bucată cu date tehnice care cuprind cerințele minime respectiv Statie grafica i9 – 13900k, 64 Gb RAM, 2TB SSD, Nvidia RTX 6000 ADA Generation, 48GB GDDR6, 4DP Rol și funcțiune:Necesară pentru a asigura creația grafică, machetarea, DTP (Desktop Publishing), dar și operațiunile premergătoare procesului de producție. |
|
Monitor – 2 bucăți cu date tehnice care cuprind cerințele minime respectiv Monitor 4K USB-C Hub 31.5” Rol și funcțiune: Necesare utilizării stației grafice. |
|
Cerințe minime/specificații tehnice minime active necorporale |
|
Software Licență Adobe – 2 bucăți cu date tehnice care cuprind cerințele minime respectiv Adobe Creative Cloud for teams Base Comercial( Illustrator + Photoshop + Acrobat Pro) Rol și funcțiune: Soft necesar realizării machetelor grafice, machetare, DTP. |
|
Software Licență CorelDRAW - 5 bucăți cu date tehnice care cuprind cerințele minime respectiv CorelDRAW Graphics Suite Enterprise License Rol și funcțiune: Soft necesar realizării machetelor grafice, machetare, DTP. |
|
Software Licență Windows Server – 1 bucată cu date tehnice care cuprind cerințele minime respectiv Licență Windows Server 2022, Standard, ROK, 16CORE Rol și funcțiune: Necesară funcționării server-ului. |
|
Lotul 3 - Sursă regenerabilă de energie cu panouri fotovoltaice |
Cerințe minime/specificații tehnice minime sursă regenerabilă de energie cu panouri fotovoltaice |
|
- sistem fotovoltaic de aprox. 10 Kwp; - invertor trifazat; - baterii stocare de aproximativ 15 kW; - sistem prindere acoperiș; Rol și funcțiune: Producerea de energie electrică pentru autoconsum din surse regenerabile (radiație solară); energia produsă de panourile fotovoltaice va alimenta echipamentele achiziționate prin proiect. Pentru a evita o eventuală întrerupere de energie (orice întrerupere de energie afectează echipamentele și producția generând rebuturi), sistemul va avea un invertorul hybrid asigurând astfel continuitatea alimentării cu energie în caz de întrerupere energie fără a afecta utilajele cuplate la rețea. |
* Specificațiile minime solicitate pentru echipamentele/dotările fiecărui lot în parte, sunt obligatării pentru validarea ofertei, orice caracteristică suplimentară sau cerință superioară ofertată, este considerată ca îmbunătățire ofertă, fără a afecta condițiile de atribuire ale contractului sau prețul estimat prevăzut în cadrul procedurii. Produsele furnizate vor fi noi, în conformitate cu standardele europene, nefolosite, și NU de tip refurbished (recondiționat sau second hand) integral sau componente ale acestora. Atribuirea contractului de furnizare se va face în conformitate cu criteriul de atribuire - prețul cel mai scăzut. În cazul prezentării unei singure oferte se are în vedere ca prețul ofertat să se încadreze în valorea estimată a lotului prevăzut în prezenta documentație. Specificațiile tehnice sau denumirile care indică o anumită origine, sursă de producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau anumitor produse.
Specificațiile și cerințele vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent”, iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența și conformitatea produselor ofertate cu cele solicitate.
Cerințele minime tehnice necesare bunei desfășurări a activității societății nostre, ce au fost impuse prin intermediul documentației de atribuire/specificațiilor tehnice, pot fi realizate de orice ofertant la nivel național sau internațional, în condițiile respectării legislației în vigoare.
Formalități participare procedură
*Specificațiile tehnice și întreaga documentație de atribuire poate fi solicitată de la sediul social al solicitantului sau de la punctul de lucru, între orele 09-17, printr-o solicitare scrisă formulată în acest scop.
Durata Contractului
Executarea contractului de furnizare echipamente/dotări începe de la data emiterii comenzi de către beneficiar pentru fiecare lot prevăzut în procedura de achiziție și nu va depăși 9 ( nouă) luni de zile de la data lansării acesteia. Comanda va fi lansată către furnizor în ziua următoare semnării contractului de finanțare cu Autoritatea de Management pentru Programul Tranziție Justă 2021-2027, pentru proiectul de investiție mai sus indicat.
Livrarea/ Recepția Echipamentelor/Dotărilor
Livrarea echipamentelor/dotărilor ofertate se va realiza la sediul social al beneficiarului din Sat Păuleștii Noi, comuna Păulești, str. Al. I. Cuza, nr. 11, construcția C2, județ Prahova. Certificarea faptului că echipamentele/dotările au fost furnizate la locul indicat de beneficiar se va face prin semnarea unui proces- verbal de predare primire, de către ambele părți.
Recepția echipamentelor/dotărilor se va realiza la destinația finală și va cuprinde:
- Recepția cantitativă, care va consta în verificarea și inspectarea vizuală, respectiv numărarea bucată cu bucată a produselor livrate, totodată se vor consemna seriile produselor/echipamentelor livrate;
- Recepția calitativă, care va presupune efectuarea de teste funcționale în vederea verificării respectării specificațiilor tehnice prevăzute de beneficiar în documentația de atribuire contract.
Valoare estimată contract furnizare - Lei fără TVA
Lotul 1 - Imprimantă cerneală UV* – 1 bucată, Sistem de finisare – 1 bucată |
1.359.229,53 |
Lotul 2 – Echipamente IT, Active necorporale |
230.112,23 |
Lotul 3 - Sursă regenerabilă de energie cu panouri fotovoltaice |
63.827,65 |
Ajustare preț contract
Pe parcursul îndeplinirii contractului de furnizare, prețul contractului poate fi ajustat, cu acordul părților, în următoarele situații:
Au avut loc modificări legislative, modificări ale normelor tehnice sau au fost emise de către autoritațile publice centrale sau locale acte administrative, care au ca obiect instituirea, modificarea sau renunțarea la anumite taxe/impozite locale, al căror efect se reflectă în creșterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat prețul contractului de achiziție.
Pe piață au apărut anumite condiții, în urma cărora s-a constatat creșterea/diminuarea indiciilor de preț petru elemente constitutive ale ofertei, al căror efect se reflectă în creșterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat prețul contractului de achiziție.
Data, locul și ora limită depunere oferte
- Ofertele pot fi depuse la sediul social al beneficiarului până la data de 29 mai 2024.
- Ora limită pentru înregistrarea ofertelor este ora 13:00.
Legislație aplicabilă procedură atribuire contract furnizare
- Procedura de achiziție se derulează în conformitate cu prevederile Ordinului 1284 din data de 08.08.2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finanțate din fonduri europene.