- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Orașul Breaza, Cod fiscal: 2845486, str. Republicii, nr. 82B, cod 105400, Breaza, judeţul Prahova, telefon: 0244-340508, Fax: 0244-340428, email:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , persoana de contact Ramona Marin, tel. 0244/340508. - Informații generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Terenurile care fac obiectul închirierii sunt situate în orașul Breaza astfel: teren în suprafață de 210 mp, CF 29217; teren în suprafață de 119 mp, CF 31158; teren în suprafață de 11893 mp, CF 31200; teren în suprafață de 225 mp, CF 31242; teren în suprafață de 845 mp, CF 31249; teren în suprafață de 345 mp, CF 31247; teren în suprafață de 255 mp, CF 31213; teren în suprafață de 2576 mp, CF 31245.Terenurile aparțin domeniului privat al orașului Breaza, iar închirierea se realizează conform H.C.L. nr. 4 din 26 ianuarie 2023 și conform art.333, art.335 din OUG. 57/2019
- Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: în baza unei solicitări scrise depuse la sediul Orașului Breaza
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul IP-API, etaj 2, camera 5 din cadrul orașului Breaza.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 16 lei și poate fi achitat în numerar la casieria unității.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 12.01.2024 , ora 12.00
- Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 19.01.2024, ora 12.00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: orașul Breaza, str. Republicii, nr.82B, cod 105400, judeţul Prahova, la registratură
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 19.01.2024, ora 13.00, orașul Breaza, str. Republicii, nr. 82B, judeţul Prahova
- Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Judecătoria Câmpina, Câmpina,
str. 1 Decembrie 1918, nr. 14, județul Prahova, cod 105600, telefon: 0244/333045, fax: 0244/372222, email:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. . - Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:20.12.2023
Întocmit, Ramona Marin – consilier IP-API