ANUNŢ LICITAŢIE PENTRU INCHIRIERI BUNURI PUBLICE | COMUNA TÂRGŞORU VECHI

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!
  1. Informaţii generale privind concedentul: 

       COMUNA TÂRGŞORU VECHI, cu sediul în sat Strejnicu, str. Principală, nr. 200, judeţul Prahova,    cod fiscal 2845230, tel: 0244/482291/int. 127, fax: 0244/482555.

  1. Informaţii generale privind obiectul închirierii: 

       1)- Spaţiu in suprafață utilă de 58,35 mp, cu destinaţia ” SALA 1- ACTIVITATI SPORTIVE” din cadrul Bazei Sportive Strejnicu, aparţinând domeniului privat al Comunei Târgșoru Vechi. Temeiul legal îl reprezintă HCL. nr. 33/23.02.2023 şi Noul Cod Administrativ conform O.U.G. Nr. 57/2019.

        2)- Spaţiu in suprafață utilă de 58,35 mp, cu destinaţia ” SALA 2- ACTIVITATI SPORTIVE” din cadrul Bazei Sportive Strejnicu, aparţinând domeniului privat al Comunei Târgșoru Vechi. Temeiul legal îl reprezintă HCL. nr. 33/23.02.2023 şi Noul Cod Administrativ conform O.U.G. Nr. 57/2019.

  1. Informaţii privind documentaţia de atribuire: 

       Se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia documentaţiei de atribuire: 

       La cerere de la sediul instituţiei, compartimentul Achiziţii Publice.

3.2. Compartimentului de la care se poate obţine documentaţia de atribuire:

       Compartimentul Achiziţii Publice, cu sediul in sat Strejnicu, str. Principala, nr. 200, judetul Prahova.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentatiei de atribuire -caietul de sarcini: 

       10 lei/exemplar, se achită cash la casieria Primăriei.

3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 15.03.2023, ora 16:00.

  1. Data limită de depunere a ofertelor: 21.03.2023 ora 10:00.

4.2. Adresa la care se depun ofertele: Comuna Târgşoru Vechi, cu sediul in sat Strejnicu, strada Principală, nr. 200, județul Prahova, biroul registratura- parter, camera 3.   

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: Oferta se depune într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate – unul exterior cu documentatia aferenta și unul in interior langa documentatie, ce trebuie sa contina oferta financiara.

  1. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 21.03.2023 ora 14:00, în sala de şedinţe a Primăriei.
  2. Date ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Ploieşti, judeţul Prahova, Strada Văleni 44, tel: 0244 544 781, fax: 0244529107, E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  3. Data transmiterii anunţului de licitaţie în vederea publicării: 08.03.2023

COMPARTIMENT IMPLEMANTARE PROIECTE FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
 Consilier Carnuta Maria Alexandra

 

Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră! 

 

Image