ANUNȚ PARTICIPARE PROCEDURĂ ATRIBUIRE CONTRACT SERVICII DE PROIECTARE ( ÎNTOCMIRE DOCUMENTAȚIE DE AVIZARE A LUCRĂRILOR DE INTERVENȚIE, DEVIZ GENERAL ȘI DEVIZE PE OBIECT, PROIECT TEHNIC PENTRU AUTORIZAREA EXECUTĂRII LUCRĂRILOR, PROIECT TEHNIC DE EXECUȚIE, DOCUMENTAȚIE PENTRU OBȚINEREA AUTORIZAȚIEI DE SECURITATE LA INCENDIU DUPĂ RECEPȚIA LA TERMINAREA LUCRĂRILOR ȘI SERVICII DE ASISTENȚĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI DE INVESTIȚIE INTITULAT – CONSOLIDARE, RESTAURARE ȘI PUNERE ÎN VALOARE A CONSTRUCȚIILOR DIN CORPUL ANSAMBLULUI CURTEA DOMNEASCĂ, CURTEA DE ARGEȘ, CORPURILE C1,C2,C3,C4,C5,C6, STR. NEGRU VODĂ NR. 2, MUNICIPIUL CURTEA DE ARGEȘ, JUDEȚUL ARGEȘ
Arhiepiscopia Argeșului și Mușcelului (Eparhia Argeșului si Mușcelului) - unitate de cult, cu sediul social în Județul Argeș, Municipiul Curtea de Argeș, Bulevardul Basarabilor, nr. 23, cod poștal 115300, reprezentată de Argeșeanul Calinic (Înaltpresfințitul Calinic Argeșeanul) - Arhiepiscop, dorește să achiziționeze servicii de proiectare și asistență tehnică din partea proiectantului pe durata implementării proiectului de investiție - Consolidare, restaurare și punere în valoare a construcțiilor din corpul Ansamblului Curtea Domnească, Curtea de Argeș, Corpurile C1, C2, C3, C4, C5, C6 , Str. Negru Vodă nr.2, Municipiul Curtea de Argeș, Județul Argeș, proiect ce se va depune spre finanțare în cadrul Programului Operațional Regional 2021- 2027.
Contractul de servicii de proiectare și asistență tehnică din partea proiectantului pe durata implementării proiectului, are ca obiect:
- servicii de proiectare (întocmire documentație de avizare a lucrărilor de intervenție, deviz general și devize pe obiect, proiect tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de execuție, documentație pentru obținerea autorizației de securitate la incediu după recepția la terminarea lucrărilor). Întocmirea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție, a devizului general și a devizului pe obiect, vizează în fapt actualizarea acestor documente, prin redactarea acestora în conformitate cu conținutul cadru solicitat de HG 907/2016 actualizată și includerea în cuprinsul lor, atât în partea scrisă cât și in partea financiară, a tuturor măsurilor de mediu, egalitate de șanse etc. solicitate de finanțator prin Grila de evaluare tehnică și financiară, măsuri ce nu implică o reavizare a soluției tehnice de restaurare, avizată de către Ministerul Culturii prin avizul nr. 50/M/2023 – faza DALI, anexat specificațiilor tehnice. Aceste măsuri de mediu, egalitate de șanse, etc. sunt necesare pentru contractarea finanțării nerambursabile în vederea implementării proiectului de investiție mai sus indicat. Proiectul tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor, proiectul tehnic de execuție, documentația pentru obținerea autorizației de securitate la incediu după recepția la terminarea lucrărilor, vor fi întocmite de către ofertantul declarat câștigător, cu respectarea legislației în vigoare și a prevederilor Ghidului Solicitantului ce urmează a fi publicat de către Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Muntenia, în calitate de finanțator.
- asistență tehnică din partea proiectantului pe durata implementării proiectului de investiție mai sus indicat.
Aceste servicii urmează a se executa de către ofertantul declarant câștigător, atât la sediul social al acestuia, cât și la sediile sociale ale factorilor implicați în derularea acestui proiect. Pentru îndeplinirea obiectului contractului, ofertantul declarant câștigător va avea în vedere prevederile HG 907/2016 actualizată, privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico - economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice și a altor acte normative aplicabile, inclusiv legea privind organizarea și exercitarea profesiei de arhitect (Legea 184/2001, actualizată) și Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, actualizată.
Durata contractului de servicii - contractul se va executa pe toată durata contractului de finanțare, ce urmează a se încheia între Arhiepiscopia Argeșului și Mușcelului (Eparhia Argeșului si Mușcelului) și Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia.
Valoarea serviciilor de proiectare a fost estimată la suma de 1.300.000,00 lei, la care se adaugă T.V.A., în raport cu serviciile solicitate, astfel:
- pentru serviciile de proiectare suma de 1.000.000,00 lei la care se adaugă TVA;
- pentru serviciile de asistență tehnică din partea proiectantului pe durata de implementare a proiectului, suma de 300.000,00 lei la care se adaugă TVA.
Pe parcursul îndeplinirii contractului de servicii, prețul contractului poate fi ajustat în următoarele situații:
- Au avut loc modificări legislative, modificări ale normelor tehnice sau au fost emise de către autoritațile publice centrale sau locale acte administrative, care au ca obiect instituirea, modificarea sau renunțarea la anumite taxe/impozite locale, al căror efect se reflectă în creșterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat prețul contractului de achiziție;
- Pe piață au apărut anumite condiții, în urma cărora s-a constatat creșterea/diminuarea indiciilor de preț petru elemente constitutive ale ofertei, al căror efect se reflectă în creșterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat prețul contractului de achiziție.
- Acordul părților.
Ofertele se depun la sediul social al solicitantului din Județul Argeș, Municipiul Curtea de Argeș, Bulevardul Basarabilor, nr. 23, cod poștal 115300.
Informații suplimentare referitoare la prezenta procedură de achiziție, se pot solicita de la sediul social al solicitantului (achizitorului) sau la numărul de telefon: 0746 097 511, persoană de contact - Marilena Urs.
Documentația de atribuire (specificațiile tehnice) aferentă contractului de servicii, necesară potențialilor ofertanți la realizarea ofertei, poate fi solicitată de la sediul social al solicitantului, din Județul Argeș, Municipiul Curtea de Argeș, Bulevardul Basarabilor, nr. 23, cod poștal 115300 sau accesând numărul de telefon mai sus indicat.
Oferta depusă de operatorii economici participanți la prezenta procedură de atribuire, va respecta toate cerințele solicitate de Arhiepiscopia Argeșului și Mușcelului (Eparhia Argeșului si Mușcelului) în documentația de atribuire (specificațiile tehnice) a contractului de servicii.
Termenul până la care potențialii ofertanți pot depune oferta este data de 07 Iunie 2023 ora 12:00.
*Nota - Prezenta procedură de achiziție se derulează în conformitate cu prevederile Ordinului 1284 din data de 08.08.2016, privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.