- Informaţii generale privind concedentul: COMUNA TÂRGŞORU VECHI, cu sediul în sat Strejnicu, str. Principală, nr. 200, judeţul Prahova, cod fiscal 2845230, tel: 0244/482291/int. 127, fax: 0244/482555.
- Informaţii generale privind obiectul închirierii: 1)- Spaţiu in suprafață utilă de 58,35 mp, cu destinaţia ” SALA 1- ACTIVITATI SPORTIVE” din cadrul Bazei Sportive Strejnicu, aparţinând domeniului privat al Comunei Târgșoru Vechi. Temeiul legal îl reprezintă HCL. nr. 33/23.02.2023 şi Noul Cod Administrativ conform O.U.G. Nr. 57/2019.
2)- Spaţiu in suprafață utilă de 58,35 mp, cu destinaţia ” SALA 2- ACTIVITATI SPORTIVE” din cadrul Bazei Sportive Strejnicu, aparţinând domeniului privat al Comunei Târgșoru Vechi. Temeiul legal îl reprezintă HCL. nr. 33/23.02.2023 şi Noul Cod Administrativ conform O.U.G. Nr. 57/2019.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia documentaţiei de atribuire: La cerere de la sediul instituţiei, compartimentul Achiziţii Publice.
3.2. Compartimentului de la care se poate obţine documentaţia de atribuire : Compartimentul Achiziţii Publice, cu sediul in sat Strejnicu, str. Principala, nr. 200, judetul Prahova.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentatiei de atribuire -caietul de sarcini: 10 lei/exemplar, se achită cash la casieria Primăriei.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 07.04.2023, ora 16:00.
- Data limită de depunere a ofertelor: 20.04.2023 ora 10:00.
4.1. Adresa la care se depun ofertele: Comuna Târgşoru Vechi, cu sediul in sat Strejnicu, strada Principală, nr. 200, județul Prahova, biroul registratura- parter, camera 3.
4.2. Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: Oferta se depune într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate – unul exterior cu documentatia aferenta și unul in interior langa documentatie, ce trebuie sa contina oferta financiara.
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 20.04.2023 ora 14:00, în sala de şedinţe a Primăriei.
- Date ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Ploieşti, judeţul Prahova, Strada Văleni 44,
tel: 0244 544 781, fax: 0244529107, E-mail:
- Data transmiterii anunţului de licitaţie în vederea publicării: 31.03.2023
COMPARTIMENT IMPLEMANTARE PROIECTE FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Consilier Carnuta Maria Alexandra
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!