CONVOCARE | Consiliul de administraţie al Societăţii UZUC SA convoacă Adunări Generale

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Consiliul de administraţie al Societăţii UZUC SA Ploieşti, cu sediul în Ploieşti, str. Depoului nr.16, jud. Prahova convoacă Adunări Generale astfel:

       I.Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor în data de  09.01.2023, ora 13,00, la sediul societăţii, pentru toţi acţionarii înregistraţi în Registrul Acţionarilor la sfârşitul zilei de 29.12.2022, stabilită ca dată de referinţă. 

       În cazul în care la data menţionată mai sus nu vor fi îndeplinite condiţiile legale pentru întrunirea adunării, aceasta va avea loc în data de  10.01.2023 în acelaşi loc şi la aceeaşi oră.

       Ordinea de zi a adunării ordinare va cuprinde:

1)Numirea unui auditor financiar, ca urmare a încetării contractului de prestări servicii de audit financiar. Stabilirea duratei contractului de audit.

2)Numirea unui administrator statutar - membru al Consiliului de administraţie al UZUC SĂ.

Notă: lista cu propuneri şi informaţiile cu privire la calificarea profesională a persoanelor propuse pentru funcţia de membru al Consiliului de Administraţie se află la dispoziţia acţionarilor, pe site-ul societăţii, începând cu data publicării convocatorului în Monitorul Oficial, putând fi completată până la data de 19.12.2022.

3)Aprobarea mandatului membrului C.A. ce va fi ales, de la data numirii, până la data de 18.07.2025.

1)Aprobarea Politicii de remunerare a administratorilor şi directorilor.
2)Stabilirea indemnizaţiei administratorilor, în conformitate cu Politica de remunerare a administratorilor.
3)Aprobarea încheierii contractului de administrare cu membru CA ales.
4)Mandatarea unei persoane care să semneze din partea acţionarilor, contractul de administrare cu administratorul ales.
5)Aprobarea datei de 03.02.2023, ca dată de înregistrare respectiv pentru identificarea acţionarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor, potrivit Legii 24/2017 privind piaţa de capital, respectiv a data de 02.02.2023 ca “ex-date”.
6)Împuternicirea cj Diana Braslasu pentru a acţiona pe sema societăţii, în vederea îndeplinirii tuturor formalităţilor necesare legate de depunerea hotărârii AGOA la ORC Prahova în vederea efectuării modificărilor aprobate şi publicării în M.Oficial.

        II.Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor în data de  09.01.2023, ora 14,00, la sediul societăţii, pentru toţi acţionarii înregistraţi în Registrul Acţionarilor la sfârşitul zilei de 29.12.2022, stabilită ca dată de referinţă. 

       În cazul în care la data menţionată mai sus nu vor fi îndeplinite condiţiile legale pentru întrunirea adunării, aceasta va avea loc în data de  10.01.2023 în acelaşi loc şi la aceeaşi oră.

Ordinea de zi a adunării extraordinare va cuprinde:

1.Aprobarea anularii unui număr de 1789 acţiuni proprii dobândite de către societatea UZUC SA,  în temeiul art 104 ^1 (3) din Legea 31/1990. 2.Aprobarea reducerii capitalui social în mod corespunzător, cu valoarea numărului de acţiuni anulate.
3.Aprobarea modificării corespunzător, a actului constitutiv al societăţii UZUC SA
4.Aprobarea datei de 03.02.2023, ca dată de înregistrare, respectiv pentru identificarea acţionarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor, potrivit Legii 24/2017 privind piaţa de capital respectiv a datei de 02 02 2023 ca “ex-date”.
5.Împuternicirea cj Diana Braslasu pentru a acţiona pe sema societăţii,  în vederea îndeplinirii tuturor formalităţilor necesare legate de depunerea hotărârii AGEA la ORC Prahova în vederea publicării în M.Oficial, reducerii capitalului social, modificării şi semnării actului constitutiv.

a)Dreptul acţionarilor de a participa la AGA

(1)La AGA sunt îndreptăţiţi să participe şi îşi pot exercita dreptul de vot numai acţionarii înregistraţi în registrul acţionarilor la data de referinţă, conform prevederilor legale, personal sau prin reprezentant (în baza împuternicirii speciale sau generale), sau înainte de AGA, prin corespondenţă (în baza buletinului de vot prin corespondenţă, sau formularului de vot prin corespondenţă).

(2)Accesul acţionarilor,  îndreptăţiţi să participe la AGA este permis prin simplă probă a identităţii acestora făcută în cazul acţionarilor persoane fizice. În cazul persoanelor juridice,  prin simplă probă a identităţii  reprezentantului legal.

(3)Reprezentanţii acţionarilor – persoane fizice  vor fi identificaţi pe baza actului de identitate, însoţit de împuternicire specială/generală semnată de către acţionarul pers fizică.

(4)Reprezentanţii acţionarilor – persoane juridice, îşi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate, însoţiţi în împuternicirea specială /generală semnată de reprezentantul legal al acţionarului pers juridică.

(5)Calitatea de acţionar, atât în cazul personelor fizice, cât şi în cazul persoanelor juridice se constată în baza listei acţionarilor, la data de referinţă, comunicată de Depozitarul Central SA.

b)Dreptul acţionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi:

(1)Potrivit Legii 24/2017 şi Regulamentului 5/2018, acţionarii au următoarele drepturi:

      Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social are/au dreptul:

       a)de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală; şi

       b)de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunării generale.

 (2)Drepturile prevăzute la alin. (1) pot fi exercitate numai în scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice).

 (3)Acţionarii îşi pot exercita drepturile prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) în termen de cel mult 15 zile de la data publicării convocării.

c)Documente aferente  AGA 

Începând cu data publicării Convocatorului, următoarele documente se află pe site-ul societătii, putând fi descărcate:

-Convocatorul AGA

  • -Formularele de vot prin corespondenţă,
  • -Buletin de vot
  • -Materiale informative referitoare la punctele de pe ordinea de zi,

d)Împuternicirile generale

Acţionarii pot acorda o împuternicire generală valabilă pentru o perioadă care nu va depăşi 3 ani, permiţând reprezentantului sau să îl  reprezinte în una sau mai multe adunări generale ale acţionarilor a uneia sau mai multor societăţi identificate în împuternicire, care nu conţine instrucţiuni specifice de vot din partea acţionarului, în conformitate cu prevederile Legii 24/2017 cu modificările şi completările ulterioare. Împuternicirea generală trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii:
1.numele/denumirea acţionarului;
2.numele/denumirea reprezentantului (cel căruia i se acordă împuternicirea);
3.data împuternicirii, precum şi perioada de valabilitate a acesteia, cu respectarea prevederilor legale; împuternicirile purtând o dată ulterioară au ca efect revocarea împuternicirilor datate anterior;
4.precizarea faptului că acţionarul împuterniceşte reprezentantul să participe şi să voteze în numele său prin împuternicirea generală în adunarea generală a acţionarilor pentru întreaga deţinere a acţionarului la data de referinţă, cu specificarea expresă a societăţii/societăţilor pentru care se utilizează respectivă împuternicire generală.

Împuternicirea generală încetează prin:

(i)revocarea scrisă de către acţionarul mandant a acesteia, transmisă emitentului cel mai târziu până la data-limită de depunere a împuternicirilor aplicabilă unei adunări generale extraordinare sau ordinare, organizată în cadrul mandatului, redactată în limba română ori în limba engleză; sau

 (ii)pierderea calităţii de acţionar a mandantului la data de referinţă aplicabilă unei adunări generale extraordinare sau ordinare, organizată în cadrul mandatului; sau
 (iii)pierderea calităţii de intermediar sau de avocat a mandatarului.

 Unui acţionar i se interzice să exprime voturi diferite în baza acţiunilor deţinute de acesta la aceeaşi societate.  

 

e)Împuternicirile speciale şi Formularele de vot prin corespondenţă trebuie să aibă formatul pus la dispoziţie de societate pe site-ul www.uzuc.ro şi să fie completate cu opţiunea de vot (pentru, împotrivă, sau după caz va menţiona abţinere). 

(1)Împuternicirile generale/speciale/ Formularul de vot prin corespondenţă completate şi semnate, însoţite de copia actului de identitate al acţionarului (pers. fizice)/certificat de înregistrare (pers juridice), se vor expedia la sediul societăţii, cu poşta sau prin email, cu semnătură electronică extinsă, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.,  astfel încât să fie primit de societate,  cu minim 48 de ore înainte de AGA.

(2)Documentele vor fi puse la dispoziţia acţionarilor la sediul societăţii sau se pot descărca de pe website-ul societăţii www.uzuc.ro, începând cu data publicării Convocatorului, în Monitorul Oficial.

(3)Potrivit art. 199 din Regulamentul ASF Nr.5/2018, fiecare acţionar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării generale.

(4)Capitalul social al UZUC SA este de 11.880.262,50 lei şi este format din  4.752.105 acţiuni, cu valoarea nominală de 2,5 lei,  fiecare acţiune dând dreptul la un vot în AGA.

(5)Acţionarii îşi pot exercita dreptul de vot în AGA, proporţional cu numărul de acţiuni pe care le posedă.

(6)Prezenţa convocare se face cu aplicarea dispoziţiilor Legii 31/1990, Legii 24/2017 şi Regulamentului ASF nr.5/2018.

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul societăţii, sau la telefon 0740173730. Consiliul de Administraţie al societăţii UZUC SA prin Preşedinte Dan Cataranciuc

Image