I.Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 19.07.2021, ora 11.00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 07 07 2021, stabilita ca data de referinta.
In cazul in care la data mentionata mai sus nu vor fi indeplinite conditiile legale pentru intrunirea adunarii, aceasta va avea loc in data de 20.07.2021 in acelasi loc si la aceeasi ora.
Ordinea de zi a adunarii ordinare va cuprinde:
1.Constatarea incetarii mandatelor de administratori, la data de 18.07.2021, ale d-lor: Mungiu Romeo Paris, Coman Dumitru, Dulhai Gheorghe.
2.Alegerea a trei membri ai Consiliului de administratie al UZUC SA.
Nota: lista cu propuneri si informatiile cu privire la calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de membri ai Consiliului de Administratie se afla la dispozitia actionarilor, pe site-ul societatii, incepand cu data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial, putand fi completata pana la data de 05.07.2021.
3.Aprobarea mandatelor membrilor C.A., pentru o perioada de 4 ani, incepand cu data de 19.07.2021.
4.Stabilirea indemnizatiei administratorilor alesi.
5.Aprobarea incheierii contractelor de administrare cu membrii CA alesi.
6.Mandatarea unei persoane care sa semneze din partea actionarilor, contractele de administrare.
7.Aprobare Politica de remunerare a administratorilor si directorilor
8.Imputernicirea cons Juridic Braslasu Diana pentru a efectua demersurile necesare in vederea actualizarii actului constitutiv, semnarii si mentionarii la ORC Prahova a administratorilor alesi
9.Aprobarea datei de 13.08.2021, ca data de inregistrare, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, potrivit Legii 24/2017 privind piata de capital respectiv a datei de 12.08.2021 ca “ex-date”.
II. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 19.07.2021, ora 12,00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 07.07.2021, stabilita ca data de referinta.
In cazul in care la data mentionata mai sus nu vor fi indeplinite conditiile legale pentru intrunirea adunarii, aceasta va avea loc in data de 20.07.2021 in acelasi loc si la aceeasi ora.
Ordinea de zi a adunarii extrordinare va cuprinde:
a)Aprobarea vanzarii imobilului: Camin de nefamilisti situat în municipiul Ploieşti, strada Fratiei nr. 7, judeţul Prahova, compus din teren intravilan în suprafață de 5.048 m.p., conform actelor de proprietate (4.858 m.p. din măsurătorile cadastrale), categoria de folosință curți-construcții, și urmatoarele constructii edificate pe acesta:
-constructia C1 – sala de mese cu un regim de înălțime P, în suprafață construită la sol de 158 m.p.,
-constructia C2 – camin de nefamilisti cu un regim de înălțime P+3, în suprafață construită la sol de 862 m.p.,
-constructia C3 – post trafo alimentare în suprafață construită la sol de 27 m.p., dreptul de proprietate asupra acestora fiind intabulat în Cartea Funciară nr. 133355 .
b)Aprobarea pretului tranzactiei, la suma de 740.000EUR +TVA (taxare inversa).
c)Imputernicirea directorului general al societatii, pentru semnarea contactului de vanzare cumparare imobil, in fara notarului public.
d)Aprobarea datei de 13.08.2021, ca data de inregistrare, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, potrivit Legii 24/2017 privind piata de capital respectiv a datei de 12.08.2021 ca “ex-date”.
a) Dreptul actionarilor de a participa la AGA
La AGA sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in registrul actionarilor la data de referinta, conform prevederilor legale, personal sau prin reprezentant (in baza imputernicirii speciale sau generale), sau inainte de AGA, prin corespondenta (in baza buletinului de vot prin corespondenta, sau formularului de vot prin corespondenta).
Accesul actionarilor, indreptatiti sa participe la AGA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta in cazul actionarilor persoane fizice. In cazul persoanelor juridice, prin simpla proba a identitatii reprezentantului legal.
Reprezentantii actionarilor – persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate, insotit de imputernicire speciala/generala semnata de catre actionarul pers fizica.
Reprezentantii actionarilor – persoane juridice, isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate, insotiti in imputernicirea speciala /generala semnata de reprezentantul legal al actionarului pers juridica.
Calitatea de actionar, atat in cazul personelor fizice, cat si in cazul persoanelor juridice se constata in baza listei actionarilor, la data de referinta, comunicata de Depozitarul Central SA.
b) Dreptul actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi
Potrivit L. 24/2017 si Regulamentului 5/2018, actionarii au urmatoarele drepturi:
(1)Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social are/au dreptul:
a)de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală; şi
b)de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunării generale.
(2)Drepturile prevăzute la alin. (1) pot fi exercitate numai în scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice).
(3)Acţionarii îşi pot exercita drepturile prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) în termen de cel mult 15 zile de la data publicării convocării.
c) Documente aferente AGA
Incepand cu data publicarii Convocatorului, urmatoarele documente se afla pe site-ul sociertatii, putand fi descarcate:
-Convocatorul AGA
-Formularele de vot prin corespondenta,
-Buletin de vot
-Materiale informative referitoare la punctele de pe ordinea de zi,
d) Imputernicirile generale
Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau sa il reprezinte in una sau mai multe adunari generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, care nu contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, in conformitate cu prevederile Legii 24/2017 cu modificarile şi completarile ulterioare. Imputernicirea generala trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii:
1.numele/denumirea actionarului;
2.numele/denumirea reprezentantului (cel caruia i se acorda imputernicirea);
3.data imputernicirii, precum si perioada de valabilitate a acesteia, cu respectarea prevederilor legale; imputernicirile puratand o data ulterioara au ca efect revocarea imputernicirilor datate anterior;
4.precizarea faptului ca actionarul imputerniceste reprezentantul sa participe si sa voteze in numele sau prin imputernicirea generala in adunarea generala a actionarilor pentru intreaga detinere a actionarului la data de referinta, cu specificarea expresa a societatii/societatilor pentru care se utilizeaza respectiva imputernicire generala. Imputernicirea generala inceteaza prin:
(i) revocarea scrisa de catre actionarul mandant a acesteia, transmisa emitentului cel mai tarziu pana la data-limita de depunere a imputernicirilor aplicabila unei adunari generale extraordinare sau ordinare, organizata in cadrul mandatului, redactata in limba romana ori in limba engleza; sau
(ii) pierderea calitătii de acţionar a mandantului la data de referinta aplicabila unei adunari generale extraordinare sau ordinare, organizata in cadrul mandatului; sau
(iii) pierderea calitatii de intermediar sau de avocat a mandatarului.
Unui actionar i se interzice sa exprime voturi diferitei în baza actiunilor detinute de acesta la aceeasi societate.
e) Imputernicirile speciale si Formularele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de societate si sa fie completate cu optiunea de vot (pentru, impotriva, abtinere).
Imputernicirile generale/speciale/ Formularul de vot prin corespondenta completate si semnate insotite de copia actului de identitate al actionarului (pers. fizice)/certificat de inregistrare(pers juridice), se vor expedia la sediul societatii,cu posta sau prin email, cu semnatura electronica extinsa la adresa
Documentele vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii sau de pe website-ul societatii www.uzuc.ro, incepand cu data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial.
Potrivit art. 199 din Regulamentul ASF Nr.5/2018, fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale.
Capitalul social al SC UZUC SA este de 11.880.262,50lei si este format din 4.752.105 actiuni, cu valoarea nominala de 2,5lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in AGA.
Actionarii isi pot exercita dreptul de vot in AGA proportional cu numarul de actiuni pe care le poseda.
Prezenta convocare se face cu aplicarea dispozitiilor Legii 24/2017 si Regulamentului ASF nr.5/2018.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, sau la telefon 0740173730.
Consiliul de Administratie al SC UZUC SA
Presedinte, Mungiu Romeo