CONVOCARE | UZUC SA

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

 Consiliul de administratie al Societatii UZUC SA, cu sediul in Ploiesti, str. Depoului nr.16, jud. Prahova convoaca Adunari Generale, astfel:
       I Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 23 04 2024,  ora 14,00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 11 04 2024, stabilita ca data de referinta. 
       In cazul in care la data mentionata mai sus nu vor fi indeplinite conditiile legale pentru intrunirea adunarii, aceasta va avea loc in data de 24 04 2024, in acelasi loc si la aceeasi ora, cu aceeasi ordine de zi.

Ordinea de zi a adunarii ordinare va cuprinde:Prezentarea si aprobarea Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2023.

  1. Prezentarea Raportului auditorului financiar extern cu privire la situatiile financiare ale societatii pentru anul 2023.
  2. Aprobarea situatiilor financiare anuale ale societatii pentru anul financiar 2023.
  3. Aprobarea repartizarii profitului net, conform repartizarii propuse in situatiile financiare pe anul 2023, respectiv: alte surse proprii de finantare la dispozitia societatii .
  4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024.
  5. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023
  6. Prezentarea si aprobarea Raportului privind remunerarea conducerii executive si a Consiliului de Administratie, in conformitate cu Politica de remunerare
  7. Aprobarea datei de 28 05 2024, ca data de inregistrare, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, potrivit Legii 24/2017 privind piata de capital respectiv a datei de 27 05 2024 ca “ex-date”.
  8. Imputernicirea cons juridic Diana Braslasu, in vederea efectuarii demersurilor necesare mentionarii la ORC- PH si publicarii in M. Oficial. 

    II. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 23.04.2024, ora 15,00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 11.04.2024, stabilita ca data de referinta.  In cazul in care la data mentionata mai sus nu vor fi indeplinite conditiile legale pentru intrunirea adunarii, aceasta va avea loc in data de  24.04.2024 in acelasi loc si la aceeasi ora

Ordinea de zi a adunarii extraordinare va cuprinde:

  1.  Ratificarea Deciziei Consiliului de administratie. nr. 2/15.03.2024 prin care s-a aprobat: a)Diminuarea listei echipamentelor  pe care SISTEMPLAST SA,  le-a adus  in garantie, in favoarea OTP Bank ROMANIA SA, pentru garantarea creditului aferent contractului  C10002021028204/30 09 2021,  cu 1 (un) utilaj: Strung carusel SC 3200 nr inventar 443149 cu valoare de inlocuire 61.418 lei. In acest sens, ca urmare a diminuarii,  Anexa la contractul de ipoteca mobiliara actualizata,  va cuprinde un numar de 43 de echipamente(in loc de 44 stabilite prin contractul initial) b) Imputernicirea directorului general al societatii/directorului executiv/ membru CA (cu mandat in vigoare la data semnarii documentului),  sa semneze  ANEXA A, la Contractul de ipoteca mobiliara asupra bunurilor determinate Nr. C1000202102820449642/30.09.2021, precum si a Conditiilor Generale, actualizate. Acest mandat se considera dat  pentru semnarea  tuturor actelor aditionale aferente contractului de credit si pentru orice modificari care vor interveni pe parcursul derularii creditelor/garantiilor, cu privire la contractele de credit si/sau de garantie aferente acestora, incheiate/ce se vor incheia cu OTP BANK ROMANIA SA, cum ar fi, dar fara a se limita la: prelungirea perioadei de valabilitate a creditelor, majorari/diminuari/restructurari ale sumei acordate a creditelor, majorari/diminuari de dobanda, inlocuirea/diminuarea  garantiilor sau orice alte modificari ale raportului de creditare si/sau garantare, mandatul fiind dat pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale.
  1. Aprobarea datei de 28 05 2024, ca data de inregistrare, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, potrivit Legii 24/2017 privind piata de capital respectiv a datei de 27 05 2024 ca “ex-date
  2. Imputernicirea cons juridic Diana Braslasu, in vederea efectuarii demersurilor necesare mentionarii la ORC- PH si publicarii in M. Oficial

a) Dreptul actionarilor de a participa la AGA

La AGA sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in registrul actionarilor la data de referinta, conform prevederilor legale, personal sau prin reprezentant (in baza imputernicirii speciale sau generale), sau inainte de AGA , prin corespondenta( in baza buletinului de vot prin corespondenta, sau formularului de vot prin corespondenta).
Accesul actionarilor,  indreptatiti sa participe la AGA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta in cazul actionarilor persoane fizice. In cazul persoanelor juridice,  prin simpla proba a identitatii  reprezentantului legal.
Reprezentantii actionarilor – persoane fizice  vor fi identificati pe baza actului de identitate, insotit de imputernicire speciala/generala semnata de catre actionarul pers fizica.
Reprezentantii actionarilor – persoane juridice, isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate, insotiti in imputernicirea speciala /generala semnata de reprezentantul legal al actionarului pers juridica.
Calitatea de actionar, atat in cazul personelor fizice , cat si in cazul persoanelor juridice se constata in baza listei actionarilor, la data de referinta, comunicata de Depozitarul Central SA.

b) Dreptul actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi
Potrivit Legii nr. 24/2017 si Regulamentului 5/2018, actionarii au urmatoarele drepturi:
  (1) Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social are/au dreptul:
a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală; şi
b) de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunării generale.
  (2) Drepturile prevăzute la alin. (1) pot fi exercitate numai în scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice).
  (3) Acţionarii îşi pot exercita drepturile prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) în termen de cel mult 15 zile de la data publicării convocării.
c) Documente aferente AGA
Incepand cu data publicarii Convocatorului, in Monitorul Oficial, urmatoarele documente se afla pe site-ul societatii, putand fi descarcate:

  • Convocatorul AGA
  • Formularele de vot prin corespondenta,
  • Imputerniciri speciale
  • Buletin de vot
  • Materiale informative referitoare la punctele de pe ordinea de zi,
  • Proiectul de hotarare AGA

d) Imputernicirile generale
Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau sa il  reprezinte in una sau mai multe adunari generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, care nu contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 cu modificarile şi completarile ulterioare. Imputernicirea generala trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii:
1.numele/denumirea actionarului;
2.numele/denumirea reprezentantului (cel caruia i se acorda imputernicirea);
3.data imputernicirii, precum si perioada de valabilitate a acesteia, cu respectarea prevederilor legale; imputernicirile puratand o data ulterioara au ca efect revocarea imputernicirilor datate anterior;
4.precizarea faptului ca actionarul imputerniceste reprezentantul sa participe si sa voteze in numele sau prin imputernicirea generala in adunarea generala a actionarilor pentru intreaga detinere a actionarului la data de referinta, cu specificarea expresa a societatii/societatilor pentru care se utilizeaza respectiva imputernicire generala. Imputernicirea generala inceteaza prin:
(i) revocarea scrisa de catre actionarul mandant a acesteia, transmisa emitentului cel mai tarziu pana la data-limita de depunere a imputernicirilor aplicabila unei adunari generale extraordinare sau ordinare, organizata in cadrul mandatului, redactata in limba romana ori in limba engleza; sau
(ii) pierderea calitătii de acţionar a mandantului la data de referinta aplicabila unei adunari generale extraordinare sau ordinare, organizata in cadrul mandatului; sau
(iii) pierderea calitatii de intermediar sau de avocat a mandatarului.
 Unui actionar i se interzice sa exprime voturi diferite în baza actiunilor detinute de acesta la aceeasi societate.  
e) Imputernicirile speciale si Formularele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de societate pe site-ul uzuc.ro si sa fie completate cu optiunea de vot (pentru, impotriva, abtinere).
Imputernicirile generale/speciale/ Formularul de vot prin corespondenta completate si semnate, insotite de copia actului de identitate al actionarului(pers. fizice)/certificat de inregistrare(pers juridice), se vor expedia la sediul societatii, cu posta sau prin email, cu semnatura electronica extinsa, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.,  astfel incat sa fie primit de societate,  cu minim 48 de ore inainte de AGA.
Documentele vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii sau de pe website-ul societatii www.uzuc.ro, incepand cu data de 22.03.2024.
Potrivit art. 199 din Regulamentul ASF Nr.5/2018, fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale.
Capitalul social al UZUC SA  este de 11.880.262,50lei si este format din 4.752.105 actiuni, cu valoarea nominala de 2,5lei,  fiecare actiune dand dreptul la un vot in AGA.
Actionarii isi pot exercita dreptul de vot in AGA, proportional cu numarul de actiuni pe care le poseda.
Prezenta convocare se face cu aplicarea dispozitiilor Legii 31/1990, Legii 24/2017 si Regulamentului ASF nr.5/2018.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, sau la telefon 0740173730.
Consiliul de Administratie al UZUC SA,
Presedinte, Staicu Florian

 

 

Image