Consiliul de Administraţie convoacă Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor IPIP S.A., înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Prahova sub nr. J29/386/1991, având RO 1346801 (denumită în cele ce urmează „Societatea”), la data de 29.05.2024, ora 15:00, la sediul social al societatii situat in Ploiesti, str.Libertatii nr.6A, în sala de şedinţe prin prezenta fizica sau mijloace audio-video de comunicare la distanta, pentru toţi acţionarii societăţii, înregistraţi în Registrul Acţionarilor, până la sfârşitul zilei de 15.05.2024, considerată drept dată de referinţă, având următoarea ordine de zi:
1.Discutarea si aprobarea sau modificarea situatiilor financiare pentru anul 2023, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si auditorului financiar al societatii si fixarea dividendului;
2.Pronuntarea asupra gestiunii Consiliului de Administratie;
3.Discutarea, stabilirea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de investitii, pentru exercitiul financiar al anului 2024;
4.Prelungirea contractului de audit financiar cu Ernst & Young;
5.Fixarea remuneratiei cuvenite pentru exercitiul in curs membrilor Consiliului de Administratie;
6.Prelungirea mandatului domnului PLANASCH MICKAEL in calitate de membru al consiliului de administratie cu functia de Presedinte al Consiliului de Administratie pana la 30.06.2028.
7.Prelungirea mandatului domnului STÖGER FLORIAN MARKUS in calitate de membru al consiliului de administratie pana la 30.06.2028.
8.Prelungirea mandatului domnului JOHANNES FLORIAN OBERMAYER in calitate de membru al consiliului de administratie pana la 30.06.2028.
9.Împuternicirea dnei Margareta Stefanescu, consilier juridic, la IPIP S.A., pentru a depune, ridica, semna cereri si/sau a efectua plati la autoritatile competente şi pentru a semna actele aferente acestei operațiuni ( publicare Convocator) precum si de a da imputerniciri subsecvente.
Acţionarii pot participa şi vota în Adunarea Generală Ordinara, prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate în conformitate cu prevederile art. 125 din Legea nr. 31/1990 - privind societăţile comerciale - republicată - cu modificările şi completările ulterioare.
Prin grija IPIP S.A., se pune la dispoziţia acţionarilor interesaţi, formularul cadru de împuternicire pentru reprezentare în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor IPIP S.A.
Documentele și materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunării vor fi puse la dispoziția acționarilor, la sediul societății, începând cu data de 15.05.2024.
Procurile vor fi depuse în original, la sediul IPIP S.A., cu cel puţin 48 de ore înainte de începerea lucrărilor Adunării Generale Ordinare, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în adunare.
În situaţia în care cvorumul necesar nu se va întruni la data menţionată, a doua Adunare Generala Ordinară a Acţionarilor este convocată pentru data de 30.05.2024, ora 10:00, în acelaşi loc şi având aceeaşi ordine de zi. Şi în acest caz, procurile vor fi depuse în original, la sediul IPIP S.A., cu cel puţin 48 de ore înainte de începerea lucrărilor Adunarii Generale Ordinare.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la IPIP S.A. Ploieşti, telefon 0244-545151, int. 200.
Preşedinte al Consiliului de Administraţie al IPIP S.A.
Dr. Mickael Planasch