Filiala Judeţeană Prahova a Asociaţiei Comunelor din România

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Filiala Judeţeană Prahova a Asociaţiei Comunelor din România, cu sediul în  comuna Blejoi,  sat Blejoi  nr. 1003, judeţul Prahova  organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a 2 (două) posturi de auditor public intern, personal contractual vacant de execuție, COR 241306.

Concursul se va desfăşura astfel:

  1. Depunerea dosarelor – până la data de 01.03.2022, ora 12:00;
  2. Proba scrisă – în data de 03.03.2022, începând cu ora 10:00;
  3. Interviul – sustinerea probei se va anunta ulterior pe perioada de desfasurare a a concursului, odată cu anunțarea rezultatelor probei anterioare;
  4. Interviul de avizare pentru obtinerea avizului favorabil- sustinerea probei se va anunta ulterior pe perioada de desfasurare a a concursului, odată cu anunțarea rezultatelor probei anterioare.

Pentru obţinerea avizului şefului structurii (Șef SAPIEC), candidaţii la concursul pentru ocuparea postului de auditor intern depun la structura de audit public intern, până pe 01.03.2022 un dosar care cuprinde următoarele documente:

  1. curriculum vitae;
    2. declaraţie privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea nr. 672/2002, referitoare la incompatibilităţile auditorilor interni;
    3. o lucrare în domeniul auditului public intern, care să prezinte aspecte cu privire la planificarea şi realizarea unei misiuni de audit public intern în sistemul de cooperare;
    4. două scrisori de recomandare de la persoane cu experienţă în domeniul auditului intern;

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

  1. a) studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă în domeniile în ştiinţe/domeniul economic şi/sau juridic
  2. b) vechime în specialitatea studiilor - minim 3ani
    c) avizul favorabil al șefului SAPIEC la nivelul Filialei Prahova a ACoR;
    d) cunoştinţe de operare / programare pe calculator: operare cu editor texte Word, Excel, Power Point;
    e) competenţe profesionale în cel puţin 2 dintre domeniile:
    audit intern;
    • managementul riscului, controlul intern şi guvernanţă;
    • contabilitate;
    • finanţe publice;
    • tehnologia informaţiei;
    • drept.
    f) permis conducere categoria B

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului într-un cotidian de largă circulaţie sau un cotidian local precum și pe site-ul Filialei Judeţene Prahova a Asociaţiei Comunelor din România cât și la sediul Primăriei Măgurele, comuna Măgurele, sat Măgurele,  nr. 226, județul Prahova. 

Relaţii suplimentare la sediul Primăriei Măgurele, comuna Măgurele, sat Măgurele, nr. 226, județul Prahova, persoană de contact: Mihalache Cristina Anca, telefon 0244-217.701; 0244-217.401.

 

Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră! 

 

         

 

Image