Orașul Breaza - LICITATIE PUBLICĂ ÎNCHIRIERE TEREN

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Orașul Breaza, Cod fiscal: 2845486, str. Republicii, nr. 82B, cod 105400, Breaza, judeţul Prahova, telefon: 0244-340508, Fax: 0244-340428, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoana de contact Ramona Marin, tel. 0244/340508.
2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: închiriere teren în suprafață de 1 mp, str. 23 August, nr. 130, Breaza, teren în suprafață de 1 mp, str. 23 August, nr. 97, Breaza, jud. Prahova, ce aparțin domeniului public al orașului Breaza, conform H.C.L. nr. 20/29.02.2024 și OUG.57/2019.
3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: în baza unei solicitări scrise depuse la sediul orașului Breaza.
3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul AP-PFNI-A, etaj 2, camera 5, din cadrul orașului Breaza.
3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 16 lei și poate fi achitat în numerar la casieria unității.
3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 16/09/2024, ora 12.00.
4.Informații privind ofertele:
4.1.Data-limită de depunere a ofertelor: 24/09/2024, ora 12.00
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orașul Breaza, str. Republicii, nr. 82B, cod 105400, judeţul Prahova, la registratură.
4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original.
5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/09/2024, ora 13.00.
6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Judecătoria Câmpina, str. 1 Decembrie 1918, nr. 14, Câmpina, Prahova, cod 105600, telefon: 0244/333045, fax: 0244/372222, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 03/09/2024.

 

 

Image