ANUNŢ DE PARTICIPARE LA LICITAŢIA PUBLICĂ pentru închirierea terenului în suprafață de 18,40 mp, situat în orașul Breaza, Aleea Parcului, f.n.
- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Orașul Breaza, Cod fiscal: 2845486, str. Republicii, nr. 82B, cod 105400, Breaza, judeţul Prahova, telefon: 0244-340508, Fax: 0244-340528, email:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , persoana de contact Ramona Marin, tel. 0244/340508. - Informații generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Terenul care face obiectul închirierii este situat în orașul Breaza, Aleea Parcului, f.n., în suprafață de 18,40 mp, pentru amplasarea unui chioșc în vederea comercializării de produse. Terenul aparține domeniului public al orașului Breaza, iar închirierea se realizează conform H.C.L. nr. 83 din 29 iulie 2021 și conform art. 333, art. 335 din OUG.57/2019
- Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de la Primăria orașului Breaza
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Primăria orașului Breaza, Serviciul IP-API, etaj 2, camera 5
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 16 lei și poate fi achitat în numerar la casieria unității.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 17/09/2021, ora 12.00
- Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 27/09/2021, ora 12.00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria orașului Breaza, str. Republicii, nr.82B, cod 105400, judeţul Prahova, la registratură
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 27/09/2021, ora 13.00, Primăria orașului Breaza, str. Republicii, nr. 82B, judeţul Prahova
- Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalului Câmpina, str. 1 Decembrie 1918, nr. 14, Câmpina, Prahova, cod 105600, telefon: 0244/333045, fax: 0244/372222, email:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în termen de 10 zile. - Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 31/08/2021.