Orașul Sinaia | LICITATIE PUBLICA

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Orașul Sinaia cu sediul administrativ în Sinaia, cod postal 106100, Bd. Carol I, nr. 47, judeţul Prahova, cod fiscal 2844103, telefon 0244/311788, int.128, fax: 0244/314509, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., e-mail persoana de contact: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: a) licitație publică pentru închiriere spațiul comercial nr. 12, situat în orașul Sinaia, B-dul Carol I, nr.33 (Esplanada), cu destinația producție și comercializare sandvish-uri tip focaccia/ focaccerie artizanală. Spațiul are o suprafață de 9 mp, aparținând domeniului public al orașului Sinaia, având număr de inventar 1200053/2015, numar cadastral 24820. b) licitație publică pentru închiriere spațiul comercial nr. 4C, situat în orașul Sinaia, B-dul Carol I, nr.65 (Bulevard), cu destinația traduceri legalizate, birotică și xerox. Spațiul are o suprafață de 6,25 mp, aparținând domeniului public al orașului Sinaia, având număr de inventar 1200163/2016, numar cadastral 24820. Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. 57/2019 şi conform Hotărârilor Consiliului Local nr.19/25.03.2024 și nr.20/25.03.2024.
3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul orașului Sinaia, sau electronic prin e-mail, după prezentarea dovezii plății caietului de sarcini.
3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Direcția Poliția Locală Sinaia – Departament Monitorizare și Control din cadrul Orașului Sinaia, B-dul Carol I, nr. 47, Județul Prahova.
3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 150 lei/ exemplar, ce se achită cu numerar la caserie sau prin ordin de plată în contul de trezorerie RO28TREZ5295006XXX000609 al Oraşului Sinaia.
3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 10/04/2024, ora 16.00.
4.Informații privind ofertele: se regăsesc în caietul de sarcini.
4.1.Data-limită de depunere a ofertelor: 16/04/2024, ora 16.00.
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orașul Sinaia, Bulevardul Carol I, nr. 47, orașul Sinaia, judeţul Prahova, parter, registratura.
4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 17/04/2024, ora 11.00, respectiv ora 11.30, Orașul Sinaia, B-dul Carol I, nr. 47, județul Prahova, etaj 1, sala 1.
6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Prahova, Ploiești, strada Văleni, nr. 44, judeţul Prahova, telefon: 0244/ 544781, fax: 0244/ 529107, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/03/2024.

 

 

 

Image