1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Orașul Sinaia cu sediul administrativ în Sinaia, cod postal 106100, Bd. Carol I, nr. 47, judeţul Prahova, cod fiscal 2844103, telefon 0244/311788, int.128, fax: 0244/314509, e-mail:
2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: a) licitație publică pentru închiriere spațiul comercial nr. 12, situat în orașul Sinaia, B-dul Carol I, nr.33 (Esplanada), cu destinația producție și comercializare sandvish-uri tip focaccia/ focaccerie artizanală. Spațiul are o suprafață de 9 mp, aparținând domeniului public al orașului Sinaia, având număr de inventar 1200053/2015, numar cadastral 24820. b) licitație publică pentru închiriere spațiul comercial nr. 4C, situat în orașul Sinaia, B-dul Carol I, nr.65 (Bulevard), cu destinația traduceri legalizate, birotică și xerox. Spațiul are o suprafață de 6,25 mp, aparținând domeniului public al orașului Sinaia, având număr de inventar 1200163/2016, numar cadastral 24820. Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. 57/2019 şi conform Hotărârilor Consiliului Local nr.19/25.03.2024 și nr.20/25.03.2024.
3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul orașului Sinaia, sau electronic prin e-mail, după prezentarea dovezii plății caietului de sarcini.
3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Direcția Poliția Locală Sinaia – Departament Monitorizare și Control din cadrul Orașului Sinaia, B-dul Carol I, nr. 47, Județul Prahova.
3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 150 lei/ exemplar, ce se achită cu numerar la caserie sau prin ordin de plată în contul de trezorerie RO28TREZ5295006XXX000609 al Oraşului Sinaia.
3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 10/04/2024, ora 16.00.
4.Informații privind ofertele: se regăsesc în caietul de sarcini.
4.1.Data-limită de depunere a ofertelor: 16/04/2024, ora 16.00.
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orașul Sinaia, Bulevardul Carol I, nr. 47, orașul Sinaia, judeţul Prahova, parter, registratura.
4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 17/04/2024, ora 11.00, respectiv ora 11.30, Orașul Sinaia, B-dul Carol I, nr. 47, județul Prahova, etaj 1, sala 1.
6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Prahova, Ploiești, strada Văleni, nr. 44, judeţul Prahova, telefon: 0244/ 544781, fax: 0244/ 529107, e-mail:
7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/03/2024.