Au fost câteva zile de emoţii, în rândul reprezentanţilor Primăriei Ploieşti, odată cu mutarea în noul sediu, după ce a apărut informaţia că mai multe documente importante de la Direcţia de Urbanism s-au pierdut în timpul relocării. A fost comandată o anchetă, însă autorităţile ploieştene pot răsufla uşurate. Nu numai că nu s-a pierdut niciun document, dar, culmea, au şi apărut peste noapte unele noi, despre care nu se ştia nimic...
Ancheta s-a finalizat şi arată că toată lumea s-a agitat degeaba. După ce s-a terminat mutarea, inspectorii de la audit intern au luat la puricat toate catastifele şi şi-au dat seama că nu lipseşte nimic. Ba chiar au apărut, inexplicabil, unele autorizaţii de construire despre care nu se ştia nimic înainte de mutare, lucru considerat îmbucurător într-un oraş aflat în plină dezvoltare.
Tot cotrobăind prin documentele vechi, inspectorii au mai descoperit şi nişte reclamaţii care se acoperiseră de praf prin sertare, nişte procese-verbale cu termene de conformare care de asemenea fuseseră rătăcite, dar şi proiectele pe care Primăria dorea să le propună pentru finanţare prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală.
DIN ACEEAŞI CATEGORIE:
Un consilier demisionează, supărat că n-a reuşit să-şi angajeze toate neamurile în Primărie: "Mi-am dezamăgit alegătorii!"
Primarul a chemat descarcerarea să-l salveze din birou. Se acoperise cu prea multe hârtii
Acesta este un pamflet, trebuie tratat ca atare, personajele care apar sunt ficţionale, iar orice asemănare cu persoane reale este întâmplătoare şi regretabilă.