Remanierea guvernamentală a fost principalul subiect al ultimelor zile, mai ales că nu a fost un proces care să-și urmeze cursul firesc.
Citiți și: Lucian Șova a demisionat din funcția de ministru al Transporturilor
Situația de la Ministerul Transporturilor a fost comentată de deputatul PMP de Prahova, Cătălina Bozianu, care critică faptul că tocmai un minister atât de "greu" este ținta unei "remanieri guvernamentale operate de Liviu Dragnea din rațiuni politicianiste, de control asupra propriului partid".
"Afirm că acesta este cel mai greu minister pentru că de el depinde în cel mai înalt grad, azi când vorbim, dezvoltarea României. Infrastructura rutieră deficitară reprezintă, fără îndoială, una dintre cauzele cele mai importante pentru care creșterea noastră economică solidă, reală, este mult diminuată. În proporție covârșitoare, din cauza lipsei autostrăzilor. Acesta este un adevăr pe care îl cunosc foarte bine până și copiii de liceu cărora le plac geografia sau economia. În același timp, este o realitate pe care Liviu Dragnea și Viorica Dăncilă nu dau semne că o înțeleg. Sau, mai bine zis, dau semne că o ignoră. În programul electoral cu care s-au lăudat până ce au uitat de el, guvernanții de astăzi îi amețeau pe români cu realizarea autostrăzilor care traversează Carpații. Nouă, prahovenilor, ni s-a promis marea cu sarea în realizarea tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov, pe care îl așteptăm nu doar noi, ci și o jumătate de Românie care vrea să ajungă fără risc de atac cerebral din cauza statului în trafic, fie la munte, pe Valea Prahovei, fie la București. Câte parale dă guvernul PSD pe aceste promisiuni, realizăm din viteza cu care Liviu Dragnea schimbă miniștrii Transporturilor. O viteză invers proporțională cu viteza de deplasare a mașinilor pe Drumul Național 1, pe tronsonul dintre Predeal și Comarnic... Indiferent de numele noului ministru, el (sau ea) va fi cel de al patrulea ocupant al postului din ultimii doi ani. În doi ani și trei miniștri, construcția tronsonului Comarnic-Brașov a avansat cu zero milimetri, de la zero, câți erau în decembrie 2016. În schimb, s-au consumat tone de hârtie guvernamentală pe subiect", a transmis Cătălina Bozianu, într-o declarație politică.
Citiți și: Klaus Iohannis refuză propunerile PSD: Până după 1 decembrie nu va fi schimbat niciun ministru
Deputatul de Prahova a adăugat că, "simțind și preluând nervozitatea românilor sătui să petreacă ore în șir pe drumurile naționale, parlamentarii PMP au găsit o soluție extremă, menită să pună presiune pe guvernarea PSD pentru realizarea autostrăzilor: propuneri legislative care, o dată devenite lege, să-i oblige pe cei din executiv la demararea lucrărilor. Atât pentru autostrada Iași-Târgu-Mureș, cât și pentru Comarnic-Brașov. Ca om de administrație, nu sunt convinsă de eficiența demersurilor de acest tip, dar cred că ele trebuie susținute ca formă de exprimare a voinței populare pe care incompetența și reaua-voință a guvernanților o sfidează. În fața acestei sfidări, care se manifestă inclusiv prin viteza cu care Dragnea schimbă miniștrii Transporturilor, avem o singură armă: să le cerem cu fermitate, chiar prin proteste publice, dacă altfel nu se poate, să înceapă lucrul la autostrăzile care trec Carpații. Ca să putem și noi să circulăm, cândva, cu viteza cu care ei schimbă miniștrii...".