Amenzi pentru camionagiii care au încălcat restricțiile de tonaj impuse pe podul de la Brăila

Amenzi pentru camionagiii care au încălcat restricțiile de tonaj impuse pe podul de la Brăila
Șoferii de camioane care nu au respectat restricțiile de tonaj din zilele caniculare impuse pe podul de la Brăila au fost amendați, a anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu (Foto: Ministerul Transporturilor)
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Șoferii de camioane care nu au respectat restricțiile din zilele caniculare pe podul de la Brăila au fost amendați, a anunțat la Digi24 ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Ministrul Transporturilor dă vina pe traficul greu din perioada caniculară pentru apariția unor denivelări pe noul pod peste Dunăre, la scurt timp de la inaugurare. Sorin Grindeanu a declarat că problemele apărute pe carosabil, în special pe sensul dinspre Tulcea spre Brăila, au fost cauzate de șoferii de camioane care nu au respectat restricțiile de tonaj impuse, tocmai pentru protejarea asfaltului, în perioada de caniculă.

„În perioada în care e caniculă există restricții de tonaj. Peste tot există aceste lucruri. Au fost acele restricții care nu au fost respectate de anumiți camionagii. I-am  amendat pe toți, vor fi remediate lucrările”, a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, citat de Digi24.

„Aș face un apel, chiar dacă vorbim de această perioadă în care există aceste temperaturi care vor fi și zilele următoare, există aceste restricții. La fel avem iarna, când CNAIR-ul anunță că anumite drumuri sunt închise și totuși mai există câțiva români care nu respectă anunțurile și rămân întroieniți și au pretenția de la stat. Sigur că vine statul să-i scoată de acolo, dar hai să mai ținem cont și de anunțurile oficiale!”, a completat ministrul Transporturilor.

Problemele pe podul suspendat de peste Dunăre au apărut la mai puțin de două luni de la inaugurare. Podul de la Brăila a fost inaugurat la începutul lunii iulie. Obiectivul are aproape 2 kilometri lungime și a fost realizat după o investiție de aproape 2,6 miliarde de lei, din care 85% a fost contribuţia Uniunii Europene.

Image