Caravana „Bună ziua, schimbare!” se află, în perioada 2 – 11 noiembrie, în Prahova, la Drajna. Unitatea mobilă lansată de BCR și Vodafone le va oferi locuitorilor din comună acces la servicii și produse bancare, de telecomunicații și tehnologii inovatoare, precum și la ateliere de educație financiară și digitală.
Unitatea mobilă „Bună ziua, schimbare!” este parte dintr-un demers comun al Băncii Comerciale Române și Vodafone România pentru creșterea gradului de incluziune financiară și tehnologică în mediul rural. Caravana a ajuns la Drajna, unde camionul modular va rămâne până pe 11 noiembrie, lângă stadionul Constantin Cursaru, la intersecția dintre străzile Radu Șerban Voevod și Drumul Romanilor. Va fi o bună ocazie pentru membrii comunității din comuna prahoveană să beneficieze de acces ușor și rapid la servicii și produse financiare BCR utile în viața de zi cu zi, cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și la pachete Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie - telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV, dar și produse electronice și electrocasnice mici, gadgeturi și soluții IoT (Internet of Things). De asemenea, acțiunile derulate aici în următoarele zile vor include și activități de educație financiară și digitală, adaptate pe grupe de vârstă, în cadrul cărora vor fi organizate de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.
Unitatea mobilă va găzdui zilnic cursuri de educație financiară, precum și ateliere despre folosirea aplicațiilor mobile și despre navigarea în siguranță pe internet. De asemenea, vor fi prezenți și experți care le vor explica oamenilor inclusiv cum pot accesa finanțări prin fondurile europene pentru producție și echipamente agricole.
Consiliere gratuită în punctul de lucru mobil BCR și Vodafone
Doi experți, unul în domeniul financiar-bancar și unul specializat în telecomunicații și tehnologie, vor fi prezenți în fiecare zi în unitatea mobilă și vor oferi consiliere personalizată tuturor celor interesați. Punctul de lucru mobil BCR și Vodafone va fi deschis de luni până vineri, în intervalul 11:00-17:00.
În cadrul aceleiași campanii, locuitorii din Drajna vor putea efectua la biroul bancar, cu suportul consilierilor, operațiuni precum deschideri de cont curent și carduri de debit, deschideri de depozite și conturi de economii, solicitări de carduri de credit, acces la digital banking, solicitări pentru credite de consum, precum și refinanțări și restructurări, asigurări de venituri, de șomaj și de incapacitate de muncă, asigurări de protecție a bunurilor personale, PAD și facultative de locuință, asigurări de călătorie. Suplimentar, aceștia vor beneficia de consiliere și asistență pentru gama extinsă de servicii bancare, inclusiv pentru finanțare în mediul rural prin BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing.
Echipamente bancare disponibile în cadrul caravanei mobile
Camionul modular este dotat cu două echipamente bancare (ATM și APT) care vor putea fi utilizate pentru eliberare lei sau euro în numerar, depunere numerar în calitate de persoană fizică – în conturile curente, conturile de rambursare credit, conturile de economii sau în conturile altor persoane, plata numerar a facturilor curente către furnizori, reîncărcare cartele Vodafone, eliberare mini extras, interogare sold, schimbare PIN.
În zona de tehnologie și telecomunicații, clienții vor putea accesa ofertele de abonamente de servicii fixe (internet și televiziune) și pe cea de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, trotinete electrice, purificatoare de aer, aspiratoare robot etc.), dar își vor putea plăti și factura și reîncărca, în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR, cartela Vodafone.
Caravana lansată de BCR și Vodafone va ajunge în mai multe localități rurale din România
Caravana „Bună ziua, schimbare!” își propune să ajungă în mai multe localități rurale din România, urmând să staționeze în fiecare între 7 și 14 zile, în funcție de nevoile fiecărei comunități. Prima oprire a camionului modular a avut loc în localitatea Băleni, din județul Dâmbovița, unde, în perioada 12-28 octombrie, comunitatea locală a beneficiat de suportul și informațiile oferite de specialiștii BCR și Vodafone.
(P)
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!