Acuzaţii grave după incidentul feroviar din Teleorman: "Mecanicul nu ar fi respectat semnalul roşu, iar sistemul de frânare automat a intrat în funcţiune"

Acuzaţii grave după incidentul feroviar din Teleorman: "Mecanicul nu ar fi respectat semnalul roşu, iar sistemul de frânare automat a intrat în funcţiune"
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Vin acuzaţii grave de la şeful sindicaliştilor transportatorilor feroviari, după incidentul de luni dimineaţă, când mai mulţi călători au fost răniţi din cauza frânării bruşte a mecanisului de locomotivă.

Potrivit Antena3 CNN, două vagoane ale unui tren privat de marfă au deraiat, iar altul s-a răsturnat, luni dimineața, la intrarea în stația de cale ferată Roșiori Nord.

Liderul sindicaliştilor transportatorilor feroviari vine cu acuzaţii grave după acest incident şi vorbeşte de lipsa de personal, de felul în care sunt promovaţi oamenii care conduc trenurile de călători şi de faptul că s-a redus stagiul de formare.

Cât despre incident, mecanicul de locomotivă nu ar fi tras frâna la timp.
"Trenul a fost frânat de conductor, îmi spun colegii că impiegatul ar fi comunicat mecanicului de locomotivă că semnalul este pe roşu.

A fost o frânare automată, autorizările acolo sunt pe banda rulantă. Nu ştiu cine şi cum, dar va trebui să explice de trenurile respective, că nu te joci cu viaţa călătorilor", a spus liderul Federaţiei Sindicatelor Transporatorilor feroviari, Rodrigo Maxim, luni, la Antena 3 CNN.

Conform sursei citate, liderul sindicaliştilor mai susţine că mecanicul acestui tren Inter-regio ar fi avut puţină experienţă, de circa doi ani şi nu a stat pe rute principale, ci pe secţii secundare.

 

Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră! 

Foto Antena3 CNN.

Image