16.03.2021: COMUNICAT DE PRESĂ | “PERFORM - PERformanța companiei rezultă din FORMarea angajaților”

16.03.2021: COMUNICAT DE PRESĂ | “PERFORM - PERformanța companiei rezultă din FORMarea angajaților”
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
Axa prioritară 6 - Educație și competențe
Obiectiv specific 6.12. - Creșterea participării la programele de formare profesională continuă, cu accent pe acei adulţi, cu un nivel scăzut de calificare și persoanele cu vârsta de peste 40 ani, din zone rurale defavorizate, inclusiv prin recunoașterea și certificarea rezultatelor învățării dobândite în contexte non-formale și informale
Titlul proiectului: PERFORM - PERformanța companiei rezultă din FORMarea angajaților
Contract POCU/726/6/12/135395                                                                        

 16.03.2021

COMUNICAT DE PRESĂ    

  A & C PROIECTE ȘI CONSULTANȚĂ MANAGERIALĂ SRL- in calitate de Solicitant, împreună cu Camera de Comerț și Industrie Prahova – Partener 1 și și  Clasic Global Art SRL- Partener 2, derulează proiectul cu titlul:  “PERFORM - PERformanța companiei rezultă din FORMarea angajaților”. Proiectul este co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020, prin Axa prioritară: Educație și competențe.Valoarea totală a proiectului: 4.701.766,89 lei.
Durata de implementare: 24 luni (15 ianuarie 2021-14 ianuarie 2023).

Obiectivul general al proiectului îl constituie creșterea gradului de participare a 651 de angajați (inclusiv din PFA și întreprinderi individuale) din regiunile Sud-Est, Sud-Muntenia și Sud-Vest la activități de informare și conștientizare privind importantă formării profesionale, la activități de consiliere profesională, la programe de formare profesională, precum și la evaluare, recunoaștere și validare a rezultatelor învățării dobândite anterior, în context non-formal și informal. 

REZULTATE AȘTEPTATE:
- 6 evenimente de informare în vedera promovării importanței formării profesionale la nivel regional;
- 300 de persoane participante la evenimentele de informare;
- 1 campanie continuă pe perioada celor 24 de luni de proiect în vederea promovării importanței formării profesionale;
- 651 de angajați informați privind importanta formării profesionale;
- 5 parteneriate cu stakeholderi, în vederea asigurării informării cu privire la necesitățile de formare profesională;
- 651 de persoane selectate pentru a participa la activitățile de consiliere și formare profesională
- 1 centru de recrutare si informare GT;
- 651 de angajați participanți la sesiunile de consiliere profesională;
- 541 de angajați participanți la cursurile de formare profesională;
- 110 persoane din GT beneficiari de servicii de evaluare a competențelor;
- minim 433 de diplome/certificate de absolvire;
- 50 de participanti la workshop-uri de dezvoltare personală și antreprenoriat

În cadrul proiectului se vor desfășura următoarele tipuri de cursuri GRATUITE:

-A & C PROIECTE ȘI CONSULTANȚA MANAGERIALĂ SRL- Solicitant organizează:
-LUCRĂTOR ÎN COMERȚ: curs Calificare , nivel 2, 360 de ore
-LUCRĂTOR ÎN ALIMENTAȚIE curs calificare, nivel 2, 360 de ore
-CAMERISTA: curs calificare, nivel 2, 360 de ore
-COMPETENȚE INFORMATICE: curs autorizat ANC, 40 de ore
-COMUNICARE ÎN LIMBA ENGLEZĂ autorizat ANC, 40 de ore
-INSPECTOR RESURSE UMANE: curs autorizat ANC, 48 de ore

CCI PRAHOVA - P1 organizează:
-INSPECTOR RESURSE UMANE: curs autorizat ANC, de specializare, 40 de ore
-MANAGER RESURSE UMANE: curs autorizat ANC, de specializare, 40 de ore
-OSPĂTAR: curs autorizat, curs de calificare, nivel 3, 720 de ore
-RESPONSABIL PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL -GDPR, 24 de ore

CLASIC GLOBAL ART SRL- P2 organizează:
-LUCRĂTOR COMERCIAL: curs calificare, nivel 2, 360 de ore
-LUCRĂTOR IN SALUBRITATE: curs calificare, nivel 2, 360 de ore
-PEISAGIST-FLORICULTOR: curs calificare, nivel 2, 360 de ore
-SCHELAR: curs autorizat ANC, 40 de ore
-VÂNZĂTOR: curs autorizat ANC, 40 de ore

In cadrul proiectului se vor organiza si programe de evaluare a competențelor:
-Administrator pensiune turistică
-Bucătar
-Sudor
-Vopsitor
-Operator CNC
-Lăcătuș mecanic de întreținere
-Electrician de   întreținere 
    Workshop-uri
-Dezvoltare personală
-Antreprenoriat

Persoane de contact:
Manager proiect: Gheorghe Augustin CIJMAROIU, tel.:0723.27 75 12
Coordonator activitate P1: Maria Manuela DIACONU, tel.:0753.31 19 55
Coordonator activitate P2: Daniela CHIRITA, tel.:0745.14 02 97


“Conținutul acestui material nu reprezintă in mod obligatoriu poziția oficială  a Uniunii Europene sau a  Guvernului României ”

Image