Managerul AFI Europe România, David Hay, a povestit în exclusivitate pentru „Telegrama de Prahova” care sunt aşteptările de la noul mall, care va fi inaugurat în Ploieşti pe 3 octombrie, şi cum plănuieşte AFI să strângă legătura cu viitorii clienţi.
Cu mai puţin de o lună înainte de inaugurarea AFI Palace Ploieşti, David Hay, managerul companiei care a dezvoltat proiectul, ne-a însoţit, ieri, pe şantierul viitorului mall, dezvăluindu-ne cum decurg ultimele lucrări, cum vor arăta spaţiile comerciale începând de luna viitoare şi ce surprize le pregăteşte viitorilor clienţi. Ca un veritabil ghid, s-a strecurat printre muncitorii care se ocupă de ultimele lucrări şi ne-a arătat, mândru, fiecare colţişor al clădirii, poposind, la final, într-un birou amenajat pe acoperiş, departe de zgomotul produs de muncitori, pentru o discuţie amănunţită legată de facilităţi, beneficii şi aşteptări. Politica AFI, susţine Hay, implică o relaţie foarte strânsă între companie şi clienţi, care merge chiar mai departe de limitele magazinului. „Când am plănuit deschiderea acestui centru comercial, am observat că era o mare nevoie de brand-uri. Dacă ne gândim la obiceiurile de consum, românii sunt cu totul diferiţi faţă de cehi sau germani de exemplu. Dacă aceştia sunt mai degrabă calculaţi şi mai reci, românul este călduros, mai deschis, îi place să iasă cu prietenii, să mănânce în oraş, să se distreze, să meargă la cinema, să îşi cumpere haine. Am ţinut cont de toate aceste aspecte, implementând câteva dintre lucrurile care au dat rezultate la AFI Palace Cotroceni. Acest mall este un loc nu doar pentru cumpărături, ci şi unde oamenii pot veni să se distreze sau să îi ducă pe cei mici într-un loc de joacă. Credem că am găsit răspunsul corect la nevoile oamenilor din Ploieşti”, ne-a declarat David Hay, CEO la AFI Europe România. „Totul pleacă de la respect. Dacă oamenii văd că sunt respectaţi şi se simt bine, cu siguranţă vor reveni. Totul e gândit pentru a le oferi o experienţă cât mai plăcută consumatorilor. De asemenea, noi ne-am implicat chiar şi dincolo de limita de proprietate, am amenajat sensul giratoriu aşa cum ne-a cerut Primăria, am amplasat un semafor la intrarea în strada Gheorghe Doja, pentru fluidizare, şi am reabilitat parcul şi locul de joacă din apropiere”, a mai povestit David Hay.De ce Ploieşti?„Ploieştiul este un oraş foarte dezvoltat din punct de vedere economic, cu un nivel ridicat al veniturilor, dar unde, în momentul în care am făcut noi planurile, nu exista niciun centru comercial de asemenea amploare. Chiar dacă, de când am început construcţia şi până în prezent, s-a mai deschis un mall, nu ne temem de concurenţă. Suntem încrezători în abilitatea noastră de management şi convinşi că vom avea o relaţie excelentă cu oamenii din Ploieşti”, a mai declarat managerul AFI Europe România.Printre surprizele pregătite pentru clienţi se numără şi facilităţile oferite pentru ceea ce dezvoltatorii numesc „client VIP”: „Cei care cumpără de o anumită valoare vor deveni clienţi VIP, ceea ce le va oferi o serie de beneficii, de la reduceri de 10% în toate magazinele, peste reducerile deja aplicate, până la loc în zona de parcare VIP. Ca exemplu, cât timp eşti la cumpărături, îţi laşi maşina unui angajat, care o duce la spălătorie, gratuit”.
Istoric AFI Europe
Compania a luat naştere în 1997, iar în prezent opereazã în opt ţãri, în retail, dar şi rezidenţial şi dezvoltare de clãdiri de birouri. Pe lângã România, mai este prezentã în Cehia, Polonia, Germania, Ungaria, Letonia, Bulgaria şi Serbia. În România, primul mall a fost deschis în 2009, în Bucureºti, cel din Ploieşti fiind al doilea. Între timp, AFI a mai deschis o clãdire de birouri, iar anul viitor plãnuieşte sã mai inaugureze AFI Park 2 şi 3. Planurile pentru viitorul ceva mai îndepãrtat cuprind încã 2 clãdiri în AFI Park şi un alt complex de birouri în Capitalã, plus un spaţiu de retail în Bucureşti şi unul în Arad.