Campania „Bună ziua, schimbare!” a ajuns astăzi în Prahova. Caravana BCR - Vodafone se află la Valea Doftanei, unde a adus un concept dezvoltat pentru a simplifica accesul comunităților locale din România la servicii financiare și digitale.
„Bună ziua, schimbare!” este o inițiativă comună a Băncii Comerciale Române și Vodafone România, în parteneriat cu OMNIASIG Vienna Insurance Group și BCR Asigurări de Viață VIG, care se desfășoară sub forma unei caravane prin intermediul căreia un punct mobil de lucru BCR și Vodafone, sub forma unui camion modular, ajunge în mai multe comunități rurale. Scopul acestui demers este de a aduce educația financiară și digitală cât mai aproape de comunitatea locală.
La Valea Doftanei, Caravana a poposit în fața sediului Primăriei, unde va rămâne până pe 25 octombrie, inclusiv. Localnicii pot afla, de la specialiștii Băncii Comerciale Române și ai Vodafone, soluții și idei noi în domeniile banking, asigurări și tehnologie. Totul este prezentat prin activități interactive, concepute astfel încât informațiile să fie unele pe înțelesul tuturor. În plus, participanții au ocazia să câștige și mai multe premii atractive.
„Continuăm programul de educație financiară sub o altă formă. Ne dorim foarte mult să venim în comune și sate, în cele mai prospere localități rurale din țară, în care oamenii au business-uri sau în care vor să-și facă afaceri. Aici ne aflăm într-o zonă atât de frumoasă, turistică. Ne dorim ca acești oameni să beneficieze și de o consiliere specializată, iar elevii din localitate și din satele învecinate să poată veni la lecții de Educație financiară mai ușor. Am ajuns la peste un milion de români educați, anul trecut, și suntem deja în Cartea recordurilor cu programul de Educație financiară, Elena Nicodim, Communication Coordinator în cadrul BCR.
„Vrem să creăm punți. Vrem să ajungem în toate zonele nebancarizate sau puțin bancarizate, să povestim tuturor oamenilor despre banking în 2024, că se poate face banking fără ca o unitate fizică să fie prezentă în localitate, pentru că digitalizarea ajunge peste tot și astfel putem fi alături de oameni. Vrem să creăm punți între serviciile noastre și nevoile financiare ale oamenilor, ale comunităților”, a subliniat și Manuela Bica, Retail Area Manager BCR.
Programul caravanei este de luni până vineri, în intervalul 10.00 - 16.00.
Mii de români beneficiază de educație financiară și digitală, în cadrul Caravanei BCR - Vodafone „Bună ziua, schimbare!”
Anul trecut, peste 2.000 de români, din 14 localități și 12 județe s-au bucurat de 60 de ateliere de educație financiară și digitală datorită caravanei „Bună ziua, schimbare!”, care a parcurs în total peste 5.000 de kilometri. La ediția anterioara, caravana s-a aflat și la Drajna unde, timp de 10 zile, experți în domeniul financiar-bancar, respectiv în telecomunicații și tehnologie au fost prezenți în fiecare zi în unitatea mobilă și au oferit consiliere personalizată tuturor celor interesați.
„Bună ziua, schimbare!”. Unitatea mobilă lansată de BCR și Vodafone aduce serviciile financiare și tehnologia mai aproape de locuitorii din Drajna
De la începutul acestui an, camionul modular „Bună ziua, schimbare!” a staționat în localitățile Poienile de Sub Munte - județul Maramureș, Crasna - județul Sălaj, Pâncota - județul Arad, Tășnad - județul Satu Mare, Pechea - județul Galați și Vama Buzăului - județul Brașov.