De la 1 ianuarie, SDEE Transilvania Nord, Transilvania Sud şi Muntenia Nord formează Distribuţie Energie Electrică România SA (DEER), o companie care acoperă 18 județe

De la 1 ianuarie, SDEE Transilvania Nord, Transilvania Sud şi Muntenia Nord formează Distribuţie Energie Electrică România SA (DEER), o companie care acoperă 18 județe
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Electrica a anunțat, luni, printr-un comunicat de presă, că  a finalizat cu succes prima etapă a fuziunii prin absorbţie a celor trei companii de distribuţie a energiei electrice din cadrul Grupului, care, de la 1 ianuarie 2021, au devenit Distribuţie Energie Electrică România SA (DEER). Prin fuziunea Societăţii de Distribuţie a Energiei Electrice Transilvania Nord, a SDEE Transilvania Sud şi a SDEE Muntenia Nord, noua companie Distribuţie Energie Electrică România va opera 198.988 km de linii electrice, în 18 judeţe, din trei zone geografice ale ţării, reprezentând 40,7% din teritoriul României, şi va deservi aproximativ 3,8 milioane de utilizatori.

"Prin implementarea fuziunii celor trei societăţi de distribuţie din cadrul Grupului se vor obţine beneficii pe termen mediu şi lung pentru toate părţile interesate. Este un proiect major care ne va permite eficientizarea costurilor, în paralel cu accelerarea digitalizării principalelor procese de business, precum şi îmbunătăţirea performanţei operaţionale în vederea creşterii calităţii serviciilor oferite", a declarat Corina Popescu, director general Electrica,prin intermediul comunicatului amintit.

DEER este responsabilă pentru distribuţia energiei electrice în judeţele Cluj, Maramureş, Satu Mare, Sălaj, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Braşov, Alba, Sibiu, Mureş, Harghita, Covasna, Prahova, Buzău, Dâmboviţa, Brăila, Galaţi şi Vrancea.

La nivel regional, vor exista optsprezece sucursale, cu sediile în Cluj-Napoca, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Bistriţa, Zalău, Braşov, Sibiu, Alba Iulia, Târgu Mureş, Miercurea Ciuc, Sfântu Gheorghe, Ploieşti, Brăila, Galaţi, Buzău, Târgovişte şi Focşani.

Obiectivele principale ale strategiei definite pentru segmentul de distribuţie au în vedere optimizări pe trei dimensiuni: performanţa operaţională, calitatea serviciilor şi optimizarea costurilor la consumatorul final, se menţionează în comunicat.

La acestea se adaugă şi direcţiile strategice pe termen lung, axate pe dezvoltarea modelului de afaceri, coroborat cu pregătirea reţelelor de distribuţie pentru a face faţă provocărilor tranziţiei energetice.

Din anul 2014 până în prezent, Grupul Electrica 4,39 miliarde lei în modernizarea şi retehnologizarea reţelelor de distribuţie a energiei electrice. Din iulie 2014, Electrica este o companie cu capital majoritar privat, listată pe bursele de valori din Bucureşti şi Londra.

 

 

 

Image