În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 și în conformitate cu deciziile autorităților, ENGIE Romania ia decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni.
Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store, a anunţat compania, într-un comunicat de presă. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366, se mai arată în comunicat.
Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:
-Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
-Plata online;
-Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
-Activarea facturii electronice;
-Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
-Schimbarea titularului de contract.
La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale.
Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,8 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 3.900 de angajaţi.