Explicațiile Electrica Furnizare, cu privire la facturile emise în această lună. Ce se întâmplă cu aplicația on-line

Explicațiile Electrica Furnizare, cu privire la facturile emise în această lună. Ce se întâmplă cu aplicația on-line
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Electrica Furnizare a transmis un comunicat de presă în care a explicat ce se întâmplă cu facturile emise de companie în luna februarie și ce reprezintă informațiile care se regăsesc în acestea.

“Electrica Furnizare a finalizat procesul de evidențiere în cadrul facturilor a facilităților acordate clienților beneficiari ai măsurilor de compensare și plafonare.

O parte dintre clienți vor primi, în perioada imediat următoare, trei facturi emise de Electrica Furnizare:

> factură storno pentru luna noiembrie 2021;

> factură storno pentru luna decembrie 2021;

> factură de corecție, care reflectă consumul la zi.

Condițiile contractuale, incluzând detaliile de facturare, pot diferi de la client la client, în funcție de opțiunea fiecăruia. În situația în care facturile aferente unui loc de consum nu fac parte din cele supuse procesului de stornare, facturarea se va desfășura în regim normal, clienții urmând să primească o singură factură emisă de Electrica Furnizare.

Factura de corecție este cea care conține suma de plată la zi. În cazul în care clientul a achitat deja o parte a sumei datorate pentru întreg intervalul facturat, va regăsi această sumă în cadrul facturii sale de corecție, în dreptul liniei ”Sold creditor”.

Factura poate fi achitată utilizând una dintre numeroasele modalitățile de plată pe care Electrica Furnizare le pune la dispoziția clienților săi, disponibile aici.

Orice posibile anomalii legate de facturi sau plata acestora, survenite ca urmare a modificărilor succesive ale sistemului informatic de facturare, vor fi tratate în mod particular.  Compania încurajează clienții să semnaleze orice astfel de posibile anomalii la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau utilizând formularul de contact ce poate fi accesat aici”, se arată în comunicatul Electrica Furnizare.

Compania a mai precizat, pe aceeași cale, că „nu se vor percepe penalități și nici nu se vor efectua deconectări pentru depășirea termenului de plată în situația în care clientul intră în posesia facturii de corecție ulterior datei scadente a acesteia”.

O altă problemă semnalată în ultimele zile, îndată ce noile facturi au început să fie emisă, este imposibilitatea clienților de a-și accesa conturile on-line în aplicația dedicată. “În momentul de față, realizăm demersul operațional de încărcare a unui volum considerabil de facturi în format electronic, motiv pentru care platforma și aplicația MyElectrica vor fi temporar indisponibile. Echipa noastră depune toate eforturile pentru finalizarea acțiunii în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere!” este mesajul pentru clienții care întâmpină dificultăți.

Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!

Foto cu caracter ilustrativ

Image