Camera de Comerţ şi Industrie Prahova, în colaborare cu Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Prahova, organizează miercuri, 16 iunie 2021, începând cu ora 11:00, pe platforma Zoom, webinarul “FACILITĂŢI, REGLEMENTĂRI ŞI NOUTĂŢI FISCALE”.
Inițiatorii doresc ca, pe această cale, să prezinte reprezentanţilor mediului de afaceri informaţii de mare interes privind noutăţile legislative cu incidenţă în materie fiscală, precum şi serviciile de transport, din perspectiva TVA.
Vor susţine prezentări şi vor răspunde întrebărilor participanţilor experţi ai Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Prahova.
Agenda evenimentului
10:30 – 11:00 - Conectarea participanților pe platforma Zoom
11:00 – 11:10 - Cuvânt de deschidere din partea organizatorilor
11:10 – 11:45 - Prezentări privind:
> Noutăţi legislative cu incidenţă în materie fiscală
> Serviciile de transport din perspectiva TVA
11:45 – 12:30: Sesiune de întrebări și răspunsuri
Participarea este gratuită, pe baza înregistrării prin formularul publicat AICI.
Pentru detalii suplimentare, vă puteţi adresa Direcţiei Promovare, Comunicare, PR a Camerei de Comerţ şi Industrie Prahova, ţel. 0244 516666 – int. 114, email:
Telegrama este partener media al evenimentului.