Factură șoc la energie electrică, pentru un apartament cu două camere. A pățit-o un cunoscut avocat din România

factură energie electrică
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Avocatul Adrian Cuculis a publicat, pe rețelele de socializare, câteva recomandări pentru cei care primesc facturi exagerat de mari la energie electrică. Acesta spune că a pățit-o și el, așa că își va urma propriile sfaturi și, mai mult, se gândește să-și caute dreptatea în instanță.

 

“Cea mai recentă factură la energie electrică primită de cunoscutul avocat arată că acesta are de plată 3.400 de lei. Cuculis susține că suma îi este imputată pentru consumul de electricitate într-un apartament cu două camere în care folosește aparatură obișnuită pentru un asemenea imobil.

Am tot văzut zilele acestea mai multe persoane care îşi publicau facturile la energie.

Nu înţelegeam totuşi cum ajungi pentru un bec, un televizor, un frigider şi câteva aparate care consumă ocazional, să plăteşti mii de lei factura la energie.

După ce am făcut un video ( acum 2 zile) şi l-am publicat, unde îndrumam oamenii cum să facă să conteste factura la curent dacă are o valoare ieşită din comun, mă trezesc ieri cu o factură la un apartament de domiciliu cu 2 camere, unde nu consumăm mai mult decât ce am scris mai sus, de 3400 de lei.

Prin urmare, voi proceda şi eu aşa cum i-am îndrumat şi pe potenţiaţii petenţi, să conteste facturile nesimţite.

Mă gândesc în mod serios că alături de colegii mei din societate să iniţiem un proces colectiv pe furnizori separaţi cu grupuri separate prin care să le cerem acestora, plată de daune şi despăgubiri morale pentru sarabanda pe care o fac de 9 luni de zile plus anularea facturilor aferente şi restituirea sumelor de bani încasate pe acestea.

Să aveţi în vedere pentru moment, următoarele:

- Notificam în scris furnizorul de energie şi contestăm întinderea valorii facturii;

- Solicităm furnizorului de energie să pună la dispoziţie metrologia contorului şi verificăm cu indexul vechi dacă nu cumva apare o discrepanţă;

- Dacă nu primim răspuns favorabil în maxim 15 zile, trimitem plângerea la ANRE la departamentul de protecţie a consumatorului sau direct la ANPC;

- În pararel deschidem o acţiune în instanţă pentru anularea facturilor”, a transmis avocatul într-un mesaj postat pe rețelele de socializare, unde a publicat și factura la care face referire.

Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!  

Image