Guvernul alocă 200 de milioane de lei unei campanii de informare pe tema măsurilor necesare pentru limitarea răspândirii pandemiei de coronavirus

Guvernul alocă 200 de milioane de lei unei campanii de informare pe tema măsurilor necesare pentru limitarea răspândirii pandemiei de coronavirus
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Guvernul alocă 200 de milioane de lei unei campanii de informare pe tema măsurilor care trebuie luate de populaţie pentru limitarea răspândirii pandemiei de coronavirus. Potrivit News.ro, șeful Cancelariei premierului, Ionel Dancă, a precizat că această campanie reprezintă şi o formă de sprjin pentru mass-media care are serios afectate veniturile din publicitate în această perioadă.

”Guvernul a decis realizarea unei campanii de informare publică. Această campanie de informare publică reprezintă, în acelaşi timp, un mecanism de sprijin pentru industria mass-media şi jurnaliştii din România care în această perioadă au veniturile din publicitate afectate în mod semnificativ şi, în absenţa derulării unei astfel de campanii, practic funcţionarea lor ar fi puternic afectată cu consecinţe extrem de grave în ceea ce priveşte funcţia lor de asigurare a unei informări corecte a cetăţenilor. Din punct de vedere al Guvernului, această măsură este un mecanism de sprijin pentru asigurarea accesului la informare corectă şi echilibrată pentru cetăţeni în această perioadă”, a anunţat, Ionel Dancă, joi seară, după şedinţa de Guvern.

Dancă a precizat că decizia a venit după consultările pe care Guvernul le-a avut cu jurnalişti şi structurile asociative din publicitate. 

”În urma acestor consultări, la propunerea acestor structuri asociative, a fost instituit un mecanism cu criterii clare, obiective, transparente de alocare a fondurilor pentru derularea acestei campanii. Vorbim despre un buget alocat de maxim 200 de milioane de lei pentru derularea campaniei pentru o perioadă de patru luni”, a explicat Dancă.
53% din acest buget este alocat pentru zona de presă tipărită, online, locală, regională sau pentru staţii TV şi radio locale şi regionale. 47% din acest buget este alocat pentru desfăşurarea campaniei la nivelul televiziunilor naţionale.

Potrivit acestuia, va xista o platformă unde vor fi încărcate cererile de participare la campanie, fiind ulterior publicat un raport cu sumele alocate pentru fiecare furnizor media şi condiţiile contractuale de participare la această campanie.

Sursă foto gov.ro.

Image