Reţeaua locală de retail La Cocoș se extinde, prin deschiderea celei de-al patrulea hipermarket, după cele care funcționează deja în Ploiești și București.
Noua trazacție este intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
”Piaţa de retail alimentar este o piaţă extrem de competitivă, prin prezenţa marilor reţele internaţionale, dar şi cu afaceri locale, care au reuşit să se impună ca jucători importanţi. La Cocoş este unul dintre cele mai de succes branduri locale de hipermarketuri, succes obţinut printr-o poziţionare pe piaţă atent analizată. Deschiderea hipermarketului în Braşov, într-o locaţie cheie, cu tradiţie pe plan local, este un rezultat al colaborării foarte bune cu proprietarul complexului comercial Brintex, şi al experienţei pe care echipa noastră de retail a acumulat-o de-a lungul anilor, care a permis identificarea celei mai bune soluţii care să contribuie la replicarea succesului brandului şi în acest oraş”, a declarat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Cinci magazine noi și încă 1.200 de locuri de muncă, în rețeaua Supermarket "La Cocoș", în următorii doi ani
Potrivit companiei Cushman & Wakefield Echinox, noul magazin, care va funcționa în complexul comercial Brintex-Braşov, din cartierul Bartolomeu, va avea o suprafaţă de aproximativ 10.000 metri pătraţi, fiind prima unitate anunţată oficial, ca parte a planului de dezvoltare a reţelei La Cocoş.
Rețeaua de retail intenționează să deschidă cinci magazine noi, până la sfârșitul anului viitor.
Grupul italian IGD a scos la vânzare portofoliul din România: 14 centre comerciale Winmarkt și o clădire de birouri în Ploiești
La Cocoş este un concept nou în piaţa din România, oferind clienţilor trei niveluri de preţuri în funcţie de cantitatea achiziţionată. Magazine îşi desfăşoară activitatea pe suprafeţe mari și au în ofertă aproximativ 12.000 dintre cele mai cunoscute şi mai vândute produse din ţara noastră.