LUKOIL a fost anunțat câștigător la două categorii ale Eventiada IPRA Golden World Awards 2021, cel mai mare premiu pentru comunicații din Europa de Est și Asia Centrală. Din 2020, concursul se desfășoară în parteneriat cu Organizația Națiunilor Unite și face parte din programul de sprijinire a Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă ale ONU.
Proiectul LUKOIL „Love is Oil You Need” a fost desemnat cea mai bună campanie care sprijină construirea unei infrastructuri rezistente, promovarea industrializării durabile și încurajarea inovației care respectă Obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU. Compania a prezentat o serie de videoclipuri care arată că cele mai comune lucruri din jurul nostru, cum ar fi smartphone-uri, laptop-uri, medicamente, unele haine etc. sunt făcute din produse petroliere și că refuzul total de a folosi petrol va duce la o colaps și va dăuna industrializării globale. Acoperirea videoclipurilor a depășit 300 de milioane de spectatori.
LUKOIL „Walks the Planet” – un alt proiect, dedicat celei de-a 30-a aniversări a companiei – a devenit cea mai bună campanie din Asia de Vest pentru promovarea turismului, alpinismului și sporturilor de amatori. Proiectul a insemnatca lucrătorii LUKOIL să escaladeze cele mai înalte vârfuri muntoase din Rusia și Europa (inclusiv Elbrus) sub steagul Companiei.
Potrivit unui comunicat de presă, Eventiada IPRA GWA face parte din IPRA Golden World Awards, o competiție globală organizată din 1990 de Asociația Internațională de Relații Publice (IPRA), care promovează standarde înalte în industria relațiilor publice și cooperează cu ONU din 1984.
Juriul internațional al Eventiada IPRA GWA a inclus reprezentanți ai 35 de asociații naționale din 17 țări. În 2021, Eventiada IPRA GWA a acoperit 15 țări: Armenia, Belarus, Bulgaria, Croația, Estonia, Ungaria, Kazahstan, Letonia, Lituania, Polonia, Rusia, România, Serbia, Tadjikistan și Turcia. Lista candidaților includea cele mai mari corporații transnaționale și naționale, organizații neguvernamentale globale și regionale, organisme publice, agenții de comunicații și grupuri creative de tineri.
Foto: facebook.com/Lukoil.en.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!